Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Teamleider Administr …

Logo Provincie Noord-Brabant

Teamleider Administratie

Provincie Noord-Brabant

's-Hertogenbosch
 | 
24-09-2025
€ 100 - € 110 36 UUR REAGEER VOOR 11-09-2025 VIA DAS

Functieomschrijving

Als teamleider Administratie leid je in een interim periode een team dat verantwoordelijk is voor de financiële bedrijfsvoeringsadministratie van de provincie Noord-Brabant. Je richt je op het waarborgen van een betrouwbare en gedigitaliseerde administratie, waarbij je zorgt voor tijdige en volledige vastlegging van de crediteuren-, debiteuren- en inkoopadministratie. In jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel het management als je team, en fungeer je als een sparringpartner voor collega's. Als teamleider stuur je een gemotiveerd team aan dat zich transformeert van uitvoerders naar adviseurs en regisseurs, en je bent ook betrokken bij de jaarrekening 2025. Je draagt bij aan de optimalisatie van administratieve processen, zodat de organisatie toekomstbestendig wordt.

Kandidaatomschrijving

De ideale kandidaat beschikt over een WO werk- en denkniveau met een relevante opleiding, bij voorkeur in Bedrijfseconomie of een vergelijkbare richting. Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen de financiële administratie van een decentrale overheid zoals een grote gemeente of provincie. Je hebt uitgebreide kennis van financieel administratieve processen en relevante wet- en regelgeving. Naast je inhoudelijke expertise ben je een sterke en integere communicator die ruimte biedt aan teamleden, oog heeft voor tegenstrijdige belangen en in staat is om verbinding te maken. Je bent omgevingssensitief, doortastend en hebt het vermogen om op verschillende niveaus te schakelen.

Eisen

  • Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde opleiding in de richting van bv Bedrijfseconomie, SPD-opleiding of een soortgelijke opleiding. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring (in de laatste 10 jaar) als verantwoordelijke vanuit de administratie voor een jaarrekening, liefst van een decentrale overheid (grote gemeente > 500fte of provincie). Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring als Teamleider - Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring (in de laatste 10 jaar) in een vergelijkbare functie als Teamleider van de financiële administratie, liefst van een decentrale overheid (grote gemeente > 500fte of provincie). Dit blijkt uit het CV.

Wensen

  • Kandidaat beschikt over een relevante afgeronde opleiding in de richting van bv Bedrijfseconomie, SPD-opleiding of een soortgelijke opleiding. Dit blijkt uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring (in de laatste 10 jaar) als verantwoordelijke vanuit de administratie voor een jaarrekening, liefst van een decentrale overheid (grote gemeente > 500fte of provincie). Dit blijkt uit het CV.
  • Werkervaring als Teamleider - Kandidaat beschikt over minimaal 5 jaar ervaring (in de laatste 10 jaar) in een vergelijkbare functie als Teamleider van de financiële administratie, liefst van een decentrale overheid (grote gemeente > 500fte of provincie). Dit blijkt uit het CV.
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Tijdens het sollicitatiegesprek zijn de laatste (maximaal) 25 punten toe te kennen. Deze 25 punten worden als volgt verdeeld: 1) De zienswijze en visie op de betreffende functie/werkzaamheden, gerelateerd aan eigen ervaring en visie provincie: maximaal 10 punten. 2) Match met het team (voldoende complementair in kennis en samenwerking): maximaal 5 punten. 3) Competenties zoals verbindend, doortastend, vernieuwend, betrouwbaar maximaal 10 punten (denk hierbij ook aan goede voorbereiding, motivatie, pro-activiteit, kennis van de provinciale werkzaamheden en actualiteiten). Bij de provincie gaan we uit van het BYOD (Bring Your Own Device) principe. We vragen een VOG (Verklaring Omtrent Gedrag) op van de kandidaat aan wie de opdracht voorlopig wordt gegund. Dit is onderdeel van de selectieprocedure en een knock-out criteria. We vragen deze bij voorkeur te overleggen voorafgaand aan de eerste werkdag maar in ieder geval uiterlijk binnen één maand nadien. Hiervoor stuurt de provincie u na de definitieve gunning een link op uw persoonlijk e-mailadres.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
's-Hertogenbosch
Vanaf:
Tot:
24-09-2025
31-03-2026
Max tarief:
110 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 11-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved