Als teamleider Administratie leid je in een interim periode een team dat verantwoordelijk is voor de financiële bedrijfsvoeringsadministratie van de provincie Noord-Brabant. Je richt je op het waarborgen van een betrouwbare en gedigitaliseerde administratie, waarbij je zorgt voor tijdige en volledige vastlegging van de crediteuren-, debiteuren- en inkoopadministratie. In jouw rol ben je het eerste aanspreekpunt voor zowel het management als je team, en fungeer je als een sparringpartner voor collega's. Als teamleider stuur je een gemotiveerd team aan dat zich transformeert van uitvoerders naar adviseurs en regisseurs, en je bent ook betrokken bij de jaarrekening 2025. Je draagt bij aan de optimalisatie van administratieve processen, zodat de organisatie toekomstbestendig wordt.
De ideale kandidaat beschikt over een WO werk- en denkniveau met een relevante opleiding, bij voorkeur in Bedrijfseconomie of een vergelijkbare richting. Je hebt minimaal vijf jaar ervaring in een leidinggevende rol binnen de financiële administratie van een decentrale overheid zoals een grote gemeente of provincie. Je hebt uitgebreide kennis van financieel administratieve processen en relevante wet- en regelgeving. Naast je inhoudelijke expertise ben je een sterke en integere communicator die ruimte biedt aan teamleden, oog heeft voor tegenstrijdige belangen en in staat is om verbinding te maken. Je bent omgevingssensitief, doortastend en hebt het vermogen om op verschillende niveaus te schakelen.