De afdeling Inwonerszaken van de Gemeente Zwolle bestaat uit een team van meer dan 90 betrokken collega’s die zich inzetten voor een klantgerichte en betrouwbare dienstverlening. Wij helpen inwoners dagelijks met diverse vragen, aanvragen en meldingen. De samenwerking binnen ons team is hecht en wij denken graag mee om de best mogelijke oplossingen te bieden. De afdeling bestaat uit verschillende secties, waaronder Burgerzaken en het Klantcontactcentrum, waar zowel een frontoffice als een backoffice werkzaam is. Onze backoffice speelt een cruciale rol door de kwaliteit van de Basisregistratie Personen te waarborgen en complexe aanvragen te verwerken.
Wij zoeken een ervaren medewerker met kennis van Burgerlijke Stand, Internationaal Privaatrecht, en nationaliteitswetgeving. Je beschikt over analytische vaardigheden en een proactieve houding. Je bent in staat om complexe mutaties en verzoeken te verwerken en hebt aandacht voor detail. Een interesse in de achtergronden van diverse inwoners en de drive om je in te lezen in wet- en regelgeving is essentieel. Een sterke communicatieve vaardigheid is vereist, zowel schriftelijk als mondeling, om adequaat te kunnen schakelen met inwoners en collega’s.
De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage