Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Medewerker adresonde …

Logo Gemeente Apeldoorn

Medewerker adresonderzoek

Gemeente Apeldoorn

Apeldoorn, Gelderland
 | 
01-11-2025
TOT € 80 32 - 36 UUR REAGEER VOOR 04-09-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Onze Ambitie

De gemeente Apeldoorn staat voor een uitdagende toekomst waarin we onze wendbaarheid willen vergroten en onze uitvoeringskracht willen versterken. We streven naar een organisatie die in control is en zich proactief aanpast aan de veranderende samenleving. Samen willen we bouwen aan het Apeldoorn van morgen, waarbij we opereren binnen vier belangrijke thema’s: Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling, en Dienstverlening & Bedrijfsvoering. Deze ambitie biedt ruimte voor medewerkers die gepassioneerd zijn om deze doelen te verwezenlijken en bijdragen aan een optimale dienstverlening aan onze inwoners en ondernemers.

Vereist Profiel

Wij zijn op zoek naar een enthousiaste en nieuwsgierige medewerker adresonderzoek die graag samenwerkt in een team van 55 collega’s met een hoge sociale betrokkenheid. De ideale kandidaat heeft een sterk signalerend vermogen en is bereid om uitdagingen aan te gaan. Je bent in staat om adresonderzoeken uit te voeren, werk te coördineren binnen het cluster en administratieve taken efficiënt af te handelen. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden en ben je in staat om effectief contact te leggen met burgers en betrokkenen. Herken jij je in onze kernwaarden van vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid, en samenwerking? Dan nodigen we je uit om bij ons aan de slag te gaan!

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 01-11-2025 voor 32 – 36 uur per week beschikbaar.
  • De kandidaat heeft in de afgelopen vier jaar* minimaal twee jaar een functie beoefend binnen de afdeling Burgerzaken bij een gemeente, waarbij het uitvoeren van adresonderzoeken de kerntaak was en niet een taak binnen een verzameling van andere werkzaamheden. Voorgenoemde dient uit het CV te blijken. *Teruggerekend vanaf de datum van publicatie van deze uitvraag. Uurtarief maximale tarief is € 80,- exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.
  • De inschrijver mag maximaal 2 kandidaten aanbieden. Per kandidaat dient een aparte inschrijving ingediend te worden. Indien er onverhoopt toch meer dan twee kandidaten door dezelfde inschrijver worden ingediend, zullen enkel de eerste twee (op volgorde van binnenkomst) in behandeling genomen worden.
  • De kandidaat die door inschrijver wordt aangeboden in de inschrijving is gedurende deze uitvraag én op het moment dat de offerte door de gemeente Apeldoorn wordt geaccepteerd beschikbaar voor de onderhavige opdracht.

Wensen

  • Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet. De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken binnen Burgerzaken (maximaal 60 punten). A. De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (12 punten). B. De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (36 punten). C. De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met het uitvoeren van adresonderzoeken (60 punten). De kandidaat heeft kennis van en ervaring met de volgende onderdelen (maximaal 30 punten). Briefadressen (aanvragen goedkeuren, weigeren, besluiten, periodiek aanschrijven) (verblijf & adres)
  • Leegstand (periodiek eigenaren van leegstaande panden aanschrijven)
  • Terugmeldvoorziening (TMV, extern), Terugmeldformulier (intern), mail beheer en onderzoek A. Geen ervaring met de genoemde onderdelen (0 punten). B. Ervaring in 1 van de genoemde onderdelen (6 punten). C. Ervaring in leegstand en terugmeldvoorziening (12 punten). D. Ervaring in briefadressen en leegstand of briefadressen en terugmeldvoorziening (18 punten). E. Ervaring in alle drie de genoemde onderdelen (30 punten). De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken (maximaal 10 punten). A. Geen ervaring (0 punten). B. Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (6 punten). C. Ervaring met iBurgerzaken (10 punten).

Competenties

  • Gestructureerd
  • Communicatief en op schrift vaardig
  • Analytisch
  • Signalerend vermogen
  • Besluitvaardig
  • Initiatief nemen
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Apeldoorn, Gelderland
Vanaf:
Tot:
01-11-2025
01-05-2026
Max tarief:
80 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 04-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved