Let op: deze opdracht is afkomstig van één van de brokers van de opdrachtgever. We zijn bij De Transparante Broker tegen ketenvorming, maar kiezen er toch voor om deze opdracht door te plaatsen. Lees hier waarom.
Functieomschrijving
De rol van IT-ServiceDesk Agent bij Alliander is cruciaal voor een efficiënte werking van het team en de tevredenheid van eindgebruikers. Je bent verantwoordelijk voor zowel operationele taken, zoals klantcontact via verschillende kanalen, als voor ontwikkelingsaspecten, zoals projectmanagement met JIRA en contribute aan de knowledgebase. Je stimuleert continue verbeteringen om de serviceverlening en klanttevredenheid te verhogen. Met jouw klantgerichte aanpak en probleemoplossend vermogen lever je een directe bijdrage aan de energietransitie.
Functie-eisen
- Minimaal Mbo-3/Mbo-4 werk- en denkniveau met een opleiding in de richting van ICT.
- Rijbewijs B.
- Sterk probleemoplossend vermogen en sociale vaardigheden.
- Communicatief sterk, representatief en klantgericht.
- Goede kennis van de Nederlandse en Engelse taal, zowel in woord als geschrift.
- Ervaring met het verlenen van technische support en een initiatiefrijke mindset.
- Pré: Kennis van IT-processen en ervaring met ServiceNOW.
- Pré: Kennis van en ervaring met Agile werkvormen.
Eisen
ICT
IT
Jira
klantvriendelijk
representatief
servicedesk
Wensen
Agile
ServiceNow
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)