Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Inkomensspecialist B …

Logo Gemeente Breda

Inkomensspecialist Bijzondere bijstand

Gemeente Breda

Breda
 | 
28-07-2025
€ 24.9 - € 2025 20 UUR REAGEER VOOR 02-07-2025 VIA DAS

Opdrachtomschrijving

De gemeente Breda is op zoek naar een Inkomensspecialist Bijzondere bijstand voor een tijdelijke opdracht van 20 tot 32 uur per week, met een duur van 6 maanden. De rol houdt in dat je verantwoordelijk bent voor de afhandeling van aanvragen binnen het sociaal domein, specifiek gericht op de bijzondere bijstand. Gezien de toenemende aanvragen is er behoefte aan extra capaciteit om achterstanden weg te werken en te voldoen aan de wettelijke termijnen. Je voert intakegesprekken en zorgt voor een zorgvuldige afhandeling en rapportage van dossiers. Hierbij ligt de focus op zowel snelheid als kwaliteit, met de doelstelling om 360 dossiers in totaal af te handelen.

Vereiste Profielomschrijving

  • Aantoonbaar hbo werk- en denkniveau en minimaal 2 jaar ervaring met de Participatiewet op het gebied van rechtmatigheid.
  • Kennis van gemeentelijke regelingen en initiatieven voor armoedebestrijding en participatie.
  • Accuraat en snel in dossiervorming binnen gemeentelijke systemen.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden met een empathische benadering.
  • In staat om effectief te functioneren onder druk en resultaatgericht te werken.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding.Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als Inkomensspecialist. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis minimaal 2 jaar ervaring met de Participatiewet op het gebied van rechtmatigheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is beschikbaar voor 20 uur per week gedurende de opdrachtduur. Dit moet vermeld staan op het cv!
  • Uw kandidaat heeft kennis van en ervaring in het werken met Suite. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties. De referenties en contactgegevens op het cv zijn juist en bevatten geen onwaarheden. (Als bij het controleren van referenties blijkt dat deze onjuist zijn dan wordt de kandidaat uitgesloten van de verdere procedure).
  • Uw kandidaat beschikt over up to date kennis van de participatiewet op het gebied van rechtmatigheid. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als Inkomensspecialist met ervaring met de Participatiewet op het gebied van rechtmatigheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Je denkt creatief en bent klant- en servicegericht. • De menselijke maat binnen de rechtmatigheid weet jij goed te herkennen en duiden. • Je bent actief gericht op het behalen van resultaten en doelstellingen. • Je communiceert empathisch en duidelijk, en straalt rust en vertrouwen uit. • Je blijft effectief reageren onder druk, ook als je vervelend wordt benaderd. • Goede schriftelijke vaardigheden en analytisch vermogen. • Je bent in staat je snel zaken eigen te maken. De data 9,10 en 11 juli is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je denkt creatief en bent klant- en servicegericht.
  • De menselijke maat binnen de rechtmatigheid weet jij goed te herkennen en duiden.
  • Je bent actief gericht op het behalen van resultaten en doelstellingen.
  • Je communiceert empathisch en duidelijk, en straalt rust en vertrouwen uit.
  • Je blijft effectief reageren onder druk, ook als je vervelend wordt benaderd.
  • Goede schriftelijke vaardigheden en analytisch vermogen.
  • Je bent in staat je snel zaken eigen te maken. De data 9,10 en 11 juli is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
28-07-2025
30-01-2026
Max tarief:
2025 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
20 uur
reageer voor 02-07-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved