Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Backoffice medewerke …

Logo Gemeente Roosendaal

Backoffice medewerker Publieks(burger)zaken

Gemeente Roosendaal

Roosendaal
 | 
08-09-2025
32 UUR REAGEER VOOR 29-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Functieoverzicht

De Gemeente Roosendaal is tijdelijk op zoek naar twee Backoffice medewerkers Publiekszaken voor 32 uur per week. Deze rol is gericht op het professioneel en maatschappelijk betrokken afhandelen van complexe zaken binnen het vakgebied burgerzaken. Je zult bezig zijn met de Basis Registratie Personen (BRP) en de Burgerlijke Stand, waaronder het behandelen van buitenlandse brondocumenten en het uitvoeren van kwaliteitscontroles. Een belangrijk aspect van deze functie is het bijdragen aan de verbetering en vernieuwing van de dienstverlening en werkprocessen. Daarnaast ben je vraagbaak voor de frontoffice en ondersteun je collega’s bij hun werkzaamheden.

Vereiste profielomschrijving

  • HBO werk- en denkniveau, minimaal afgeronde MBO+ opleiding.
  • Werkervaring in Burgerlijke Stand en/of BRP is essentieel.
  • Kennis van relevante wet- en regelgeving, waaronder internationaal privaat recht (IPR).
  • Beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, in woord en schrift.
  • Secuur en flexibel in het omgaan met vragen van inwoners.
  • Een pre is het bezit van certificaat B1a (N.V.V.B.) en ervaring met I-Burgerzaken.

Eisen

  • De kandidaat heeft specifieke werkervaring en vakkennis op het gebied van Burgerlijke Stand, BRP, IRP en Naturalisatie (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis van Wet en Regelgeving Burgerzaken (waaronder internationaal privaat recht, IPR) en buitenlands personen- en familierecht (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring op het gevraagde werkterrein (blijkt uit CV) Eis (ja-neevraag) Te beantwoorden door aanbieder
  • De kandidaat heeft relevante werkervaring binnen een gemeente (blijkt uit een CV) Eis (ja-neevraag) Te beantwoorden door aanbieder
  • De kandidaat heeft minimaal 1-3 jaar relevante werkervaring (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • De kandidaat heeft minimaal op MBO+ niveau een relevante opleiding Burgerzaken specialist (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • Het tarief is (incl. reiskosten, parkeerkosten, verblijfskosten). Tevens dient er een VOG te worden overlegd niet ouder dan 2 maanden. Er is geen gelegenheid tot (gratis) parkeren op eigen terrein. Gewijzigd
  • De kandidaat heeft de volgende competenties (blijkt uit gesprek): communicatief vaardig klantgericht samenwerken stressbestendig zelfstandig Gewijzigd
  • De kandidaat is in staat om op de gevraagde startdatum te starten voor het aantal uren Eis (ja-neevraag) Te beantwoorden door aanbieder
  • De kandidaat heeft (een deel van) de N.V.V.B. diplomalijn 5/6 of 7 (blijkt uit CV) Gewijzigd
  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant. https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat-aanbieden/
  • De kandidaat heeft specifieke vakkennis en ervaring met naturalisatie, berichtenverkeer en correcties (blijkt uit CV)
  • In verband met de wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) kan, vanwege de aard van de opdracht, deze opdracht niet ingevuld worden door een zzp’er. Ben je daarmee akkoord ?

Wensen

  • De kandidaat heeft bij voorkeur ervaring met I-burgerzaken (blijkt uit CV) Gewijzigd
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Roosendaal
Vanaf:
Tot:
08-09-2025
07-12-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 29-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved