Als IT Support medewerker ben je verantwoordelijk voor de IT-ondersteuning op de IT Servicedesk en op locatie. Je ontvangt IT-gerelateerde tickets van gebruikers en zorgt ervoor dat zij zo snel mogelijk weer operationeel zijn. Bij Enexis staat veiligheid voorop, wat betekent dat je werkt binnen een strikt veiligheidsbeleid, "Secure without Excuse". Je bent verantwoordelijk voor de zorgvuldige intake van vragen en beoordeelt ze aan de hand van Enexis-normen. Je hebt ruime mogelijkheden voor persoonlijke ontwikkeling en draagt bij aan de energietransitie. Klantgerichtheid, proactiviteit en samenwerking met collega's zijn essentieel in deze rol.
Je hebt een MBO+/HBO werk-/denkniveau en minimaal 3-5 jaar relevante werkervaring. Daarnaast ben je bekend met de methodiek van continu verbeteren en heb je kennis van het oplossen van hardware- en softwareproblemen, AV-apparatuur en basis netwerk- en serverkennis. Je hebt kennis van Microsoft 365 applicaties zoals Teams en Outlook, en Windows 11. Je bent in staat om zelfstandig informatie te verzamelen en trends te analyseren. Een Rijbewijs B is vereist om regelmatig op locatie in Zwolle te zijn. Je beschikt over competenties zoals stressbestendigheid, leermogelijkheid, voortgangsbewaking, resultaatgerichtheid en klantgerichtheid, en toont oprechte interesse in de organisatie.