Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
WERKEN ALS / Frontoffice Medewerker >>
homeKlik hier voor de homepage

Wat doet een Frontoffice Medewerker?

Functieomschrijving

Als Frontoffice Medewerker ben je een cruciaal aanspreekpunt voor cliënten en ketenpartners binnen de jeugdhulpverlening. Je werkt proactief en analytisch, waarbij je met enthousiasme en gedegen kennis ondersteuning biedt aan hulpvragen in een sociale context. In deze rol is het van wezenlijk belang om te beschikken over inzicht in de Jeugdwet en relevante regelgeving. Je bent verantwoordelijk voor het initiëren van casuïstiekbesprekingen en intervisiemomenten, waarbij ontwikkeling en reflectie centraal staan. Deze functie biedt de mogelijkheid om te werken binnen een tijdelijk project, vaak in de vorm van interim werk of zzp opdrachten, waarbij je direct impact kunt maken op het leven van jeugdigen en gezinnen.

Salarisindicatie

Typische taken

Specialisatie en doorgroeimogelijkheden

Overzicht: Frontoffice Medewerker

OPLEIDINGSNIVEAU:

HBO-opleiding in Social Work, Pedagogiek of verwante vakgebieden

SALARISINDICATIE IN LOONDIENST

€20 - €40 per uur

INDICATIE UURTARIEF BIJ ZZP

€30 - €50 per uur

DOORGROEIMOGELIJKHEDEN

Senior Frontoffice Medewerker, Teamleider Jeugdhulpverlening, Casemanager

COMPTENTIES & VAARDIGHEDEN

Analytisch, Communicatief, Proactief, Besluitvaardig, Klantgericht

GERELATEERDE FUNCTIES

Jeugdprofessional, Casemanager, Sociaal Werker

Wat doet een Frontoffice Medewerker?

Functieomschrijving

Als Frontoffice Medewerker ben je een cruciaal aanspreekpunt voor cliënten en ketenpartners binnen de jeugdhulpverlening. Je werkt proactief en analytisch, waarbij je met enthousiasme en gedegen kennis ondersteuning biedt aan hulpvragen in een sociale context. In deze rol is het van wezenlijk belang om te beschikken over inzicht in de Jeugdwet en relevante regelgeving. Je bent verantwoordelijk voor het initiëren van casuïstiekbesprekingen en intervisiemomenten, waarbij ontwikkeling en reflectie centraal staan. Deze functie biedt de mogelijkheid om te werken binnen een tijdelijk project, vaak in de vorm van interim werk of zzp opdrachten, waarbij je direct impact kunt maken op het leven van jeugdigen en gezinnen.

Salarisindicatie

Typische taken

Specialisatie en doorgroeimogelijkheden

Overzicht: Frontoffice Medewerker

OPLEIDINGSNIVEAU:

HBO-opleiding in Social Work, Pedagogiek of verwante vakgebieden

SALARISINDICATIE IN LOONDIENST

€20 - €40 per uur

INDICATIE UURTARIEF BIJ ZZP

€30 - €50 per uur

DOORGROEIMOGELIJKHEDEN

Senior Frontoffice Medewerker, Teamleider Jeugdhulpverlening, Casemanager

COMPTENTIES & VAARDIGHEDEN

Analytisch, Communicatief, Proactief, Besluitvaardig, Klantgericht

GERELATEERDE FUNCTIES

Jeugdprofessional, Casemanager, Sociaal Werker

Bekijk alle opdrachten en vacatures
voor Frontoffice Medewerker

1 Opdrachten gevonden
Logo Gemeente Breda

Vacature Frontoffice Medewerker – inzet bij WIJS! Breda

Gemeente Breda

Breda
 | 
15-09-2025
TOT € 9 36 UUR REAGEER VOOR 05-09-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Vacature Frontoffice Medewerker – inzet bij WIJS! Breda

Ben jij een enthousiaste, analytische en leergierige frontoffice professional met ervaring in de jeugdhulpverlening? Dan hebben wij een mooie tijdelijke opdracht voor jou! De gemeente Breda zoekt een Frontoffice Medewerker die tot eind 2025 wordt ingezet binnen het Stevig Lokaal Team (SLT) van WIJS! Breda. Als frontoffice medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor ketenpartners en cliënten bij urgente hulpvragen. Je werkt in het cliëntsysteem van WIJS! Breda en levert een actieve bijdrage aan casuïstiekbesprekingen en intervisiemomenten, waarbij leren, reflecteren en ontwikkelen centraal staan. Je ondersteunt WIJS! professionals bij het toeleiden van hulpvragen en beheert wachtlijsten.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een collega die:

  • HBO-opgeleid is, bij voorkeur in Social Work, Pedagogiek of SPH.
  • Minimaal 2 jaar ervaring heeft in de jeugdhulpverlening.
  • SKJ-geregistreerd is.
  • Bekend is met de Jeugdwet en relevante regelgeving.
  • Analytisch, besluitvaardig, proactief en verbindend is.
  • Goed kan samenwerken en hoofd- van bijzaken weet te onderscheiden.
  • Beschikt over kennis van het voorliggend veld en de sociale kaart.

Over WIJS! Breda en de Gemeente

WIJS! Breda is een samenwerkingsverband binnen het sociaal domein van de gemeente Breda. Als frontoffice medewerker word je formeel geworven door de gemeente, maar werk je operationeel binnen het team van WIJS! Je maakt deel uit van een betrokken team dat zich inzet voor tijdige, passende en integrale ondersteuning voor jeugdigen en gezinnen in Breda.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat-aanbieden Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is SKJ gecertificeerd. Dit moet blijken uit cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als jeugdprofessional. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van de Jeugdwet. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft kennis van de Sociale kaart en van de zorgaanbieders zoals CJG/Zorg voor Elkaar, Veilig Thuis etcetera. Dit moet blijken uit het CV.
  • U kandidaat heeft kennis van de Meldcode en het Dwang- en drangkader. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring als jeugdprofessional. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van wet- en regelgeving (WLZ – ZVW - Onderwijs). Dit moet blijken uit het CV.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. • Je beschikt over het vermogen om op diverse niveaus te communiceren en lastige gesprekken te voeren. • Je kunt de-escalerend en cliëntgericht werken • Je bent goed in het beoordelen en bevorderen van veiligheid; risicotaxatie • Je bent sterk in het analyseren van complexe situaties om de ondersteuningsbehoefte te bepalen • Je kunt probleemoplossend denken en handelen, zowel op klant- als organisatieniveau • Je bent besluitvaardig en kunt autonoom werken • Je bent sterk in het motiveren, mondeling dan wel op schrift, van besluitvorming • Je beschikt over zelfreflectie • Je kunt samenwerken met de diversiteit aan betrokken partijen De week van 8 september is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je beschikt over het vermogen om op diverse niveaus te communiceren en lastige gesprekken te voeren.
  • Je kunt de-escalerend en cliëntgericht werken
  • Je bent goed in het beoordelen en bevorderen van veiligheid; risicotaxatie
  • Je bent sterk in het analyseren van complexe situaties om de ondersteuningsbehoefte te bepalen
  • Je kunt probleemoplossend denken en handelen, zowel op klant- als organisatieniveau
  • Je bent besluitvaardig en kunt autonoom werken
  • Je bent sterk in het motiveren, mondeling dan wel op schrift, van besluitvorming
  • Je beschikt over zelfreflectie
  • Je kunt samenwerken met de diversiteit aan betrokken partijen De week van 8 september is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved