Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Woo- anonimiseerder …

Logo Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Woo- anonimiseerder / administratief ondersteuner

Gemeente Utrechtse Heuvelrug

Doorn
 | 
03-11-2025
36 UUR REAGEER VOOR 10-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Taakomschrijving

Voor onze afdeling zoeken wij een Woo-anonimiseerder/administratief ondersteuner met een financiële, bedrijfskundige of juridische achtergrond. Je werkt 36 uur per week en vervult een veelzijdige rol waarin je verantwoordelijk bent voor het administratieve deel van Woo-verzoeken (Wet open overheid). Dit vormt het grootste deel van je functie, waarbij je ook verschillende soorten informatie en data verwerkt en opwerkt tot brondocumenten. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor budgetbeheer, controleer je of werkzaamheden zijn uitgevoerd en stel je overzichten op. Tot slot voer je algemene administratieve en ondersteunende taken uit binnen de afdeling.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een slimme en zelfstandige collega met minimaal MBO+ werk- en denkniveau, bij voorkeur HBO. Je hebt ervaring in projectondersteuning en/of een functie als secretariaat en bij voorkeur kennis van gemeentelijke (financiële) processen. Daarnaast beschik je over sterke vaardigheden in Excel, data-analyse en het anonimiseren van informatie. Het is belangrijk dat je in staat bent om informatie uit systemen te verzamelen en te structureren.

Wat breng je mee?

Jij bent iemand die zorg draagt voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid en klantgericht werkt. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk. Creatief en oplossingsgericht denken is een tweede natuur voor je, net als zelfstandig werken en goed kunnen plannen en organiseren. Je hebt affiniteit met automatisering en digitaal werken, bent resultaatgericht, proactief en analytisch. Flexibel omgaan met conflictsituaties terwijl je klantvriendelijk blijft, zijn eigenschappen die jou typeren. Je toont initiatief, neemt verantwoordelijkheid en kunt je goed in anderen verplaatsen.

Onze kernwaarden

Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectie.

Eisen

  • Akkoord procedure en inhuurvoorwaarden (oa all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk en evt fee kosten)
  • Het betreft tijdelijke invulling van een reguliere ondersteunende functie bij de gemeente. Deze opdracht leent zich daarom NIET voor invulling op zzp-basis. Eventueel geïnteresseerde zzp'ers kunnen zich op detacheringsbasis (= met loonuitbetaling) laten aanbieden door een bureau. Doorleenconstructies zijn nadrukkelijk niet toegestaan.

Wensen

  • Kandidaat woont het volgende aantal kilometers bij de gemeente vandaan (i.v.m. duurzaamheid/CO2 uitstoot):
  • MBO+ werk en denkniveau, bij voorkeur HBO. (dit blijkt uit een afgeronde opleiding en/of toelichting in het cv)
  • Relevante werkervaring als administratief juridische/ financiele/ data verwerker en ondersteuner
  • Kennis van gemeentelijke financiële processen is een pre
  • Ervaring met MS Office (Outlook, Word, Excel), Datamask en rx missions/tezza zaaksystemen
  • Kandidaat is beschikbaar op woensdagochtend op 15 november voor een gesprek.
  • De kandidaat beschikt over onderstaande competenties en past bij de kernwaarden van de gemeente. Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever Wat kun je? Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau; Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat; Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen. slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen. Wat breng je mee? -Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; -Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; -Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); -Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”; -Zelfstandig kunnen werken; -Planner en organisator; -Affiniteit met automatisering en digitaal werken; -Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal; -Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk; -Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.

Competenties

  • Dit kan worden getoetst in een gesprek met de opdrachtgever
  • Wat kun je? Tenminste MBO+ en bij voorkeur HBO werk- en denkniveau; Werkervaring als projectondersteuning en/of secretariaat; Bij voorkeur kennis van (financiele) gemeentelijke processen. slimme student die data kan verwerken en goed kan Excellen/ anonimiseren en informatie uit de systemen verzamelen.
  • Wat breng je mee? -Zorg voor kwaliteit, tijdigheid en volledigheid; -Klant- en kwaliteitsgerichte werkhouding; -Goede communicatieve vaardigheden (mondeling en schriftelijk); -Inzicht, creativiteit en “hoe kan het wel”; -Zelfstandig kunnen werken; -Planner en organisator; -Affiniteit met automatisering en digitaal werken; -Resultaatgericht, proactief, analytisch inzicht, flexibel, werkt en denkt -integraal; -Je kunt omgaan met conflictsituaties, maar blijft klantvriendelijk; -Initiatiefrijk, verantwoordelijkheidsgevoel, lef en inlevingsvermogen in een ander. Onze kernwaarden zijn: omgevingsgevoelig, verantwoordelijk, dienstverlenend, samenwerkend en zelfreflectief.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Doorn
Vanaf:
Tot:
03-11-2025
31-03-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 10-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved