Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Subsidie Administrat …

Logo Gemeente Rotterdam

Subsidie Administrateur - cluster BCO

Gemeente Rotterdam

Wilhelminakade 179, te Rotterdam
 | 
Z.s.m.
€ 49 - € 59 36 UUR REAGEER VOOR 03-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Waar ben jij van?

Jij bent van meters maken. Door jouw proactieve en doelgerichte houding geef je een innovatieve boost aan het bedrijfsleven en de burgers van de gemeente Rotterdam door middel van subsidies. Als Subsidie Administrateur ga je iedere uitdaging aan om onze werkprocessen zo optimaal mogelijk te laten verlopen. In deze rol werk je in teamverband aan het goed in goede banen leiden van alle subsidieaanvragen en aanvragen tot subsidievaststellingen die bij de gemeente Rotterdam binnenkomen. Je houdt je voornamelijk bezig met registratie, controle, en ondersteuning van subsidyprocessen.

Jouw profiel

We zijn op zoek naar een bevlogen collega die zich thuis voelt bij een temperamentvol team. Je hebt ervaring met Oracle Cloud, subsidieadministraties en de wet en regelgeving hieromtrent. In de rol van Subsidieadministrateur ben je proactief en accuraat. Je bent leergierig en in staat om zelfstandig te werken. Je durft op mensen af te stappen en staat stevig in je schoenen. Je hebt geen moeite om onder tijdsdruk te werken, omdat er wettelijke behandeltermijnen gelden. Je past je aan de geldende regels en procedures aan en en voert telefonisch contact met individuele burgers en/of instanties die vragen hebben over subsidieregelingen en de status van een subsidieaanvraag. Je doet er alles voor om de kwaliteit van de werkzaamheden op niveau te houden.

Eisen

  • Je bent in het bezit van een afgeronde Mbo 4-opleiding, op het gebied van financieel, economisch of juridisch gebied;
  • Je hebt kennis en werkervaring met Oracle Cloud (Subsidies);
  • Je hebt ervaring met het primaire proces waar subsidiebeleid wordt gemaakt;
  • Je hebt kennis van de Algemene Wet Bestuursrecht (Awb);
  • Je beschikt over kennis werkervaring op het gebied van financiële administratie;
  • Je hebt kennis en werkervaring met relevante softwarepakketten (o.a. Office / Cognos);
  • Affiniteit met wet- en regelgeving.

Wensen

  • Je hebt kennis van de Subsidieverordeningen;
  • Je hebt kennis van de BBV-regelgeving (Besluit Begroting Verantwoording);
  • Je hebt minimaal 6 maanden werkervaring met subsidies bij een gemeentelijke organisatie.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Wilhelminakade 179, te Rotterdam
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
Onbekend
Max tarief:
59 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 03-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved