Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Servicedeskmedewerke …

Logo Gemeente Wageningen

Servicedeskmedewerker

Gemeente Wageningen

Wageningen, Gelderland
 | 
Z.s.m.
32 UUR REAGEER VOOR 13-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdracht Context

Het IT-landschap van de gemeente Wageningen ondergaat momenteel aanzienlijke veranderingen door de overstap naar een IaaS-platform en Microsoft365 met MS Teams. De ICT-Servicedesk speelt hierbij een cruciale rol als eerste aanspreekpunt voor IT-gerelateerde vragen en problemen. Voor de Gemeente Wageningen is er een tijdelijke behoefte aan extra kennis en capaciteit binnen de Servicedesk om de kwaliteit van de dienstverlening te waarborgen. De nadruk ligt op het verbeteren van procedures en processen in samenwerking met andere teams en onze nieuwe externe ICT-dienstverlener. Daarom zijn we op zoek naar een tijdelijke, ervaren Medewerker ICT-servicedesk.

Opdracht

Als ICT-servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor gemeentemedewerkers en fungeer je als het visitekaartje van de I&A-dienstverlening. Je biedt eerstelijns ondersteuning en bent verantwoordelijk voor het beheren van ICT-meldingen en het oplossen van storingen. Ook geef je werkplekapparatuur en mobiele telefoons uit, registreer je meldingen in TOPdesk en help je bij het onderhoud van werkplekken. Je legt incidenten goed vast en onderzoekt grondoorzaken, wat bijdraagt aan probleemmanagement. Tevens ondersteun je bij het verbeteren van digitale dienstverlening en onderhoud je intensief contact met leveranciers, waarbij flexibiliteit en bereidheid om extra uren te draaien belangrijk zijn.

Vereist Profiel

Jij bent een oplossingsgerichte, stressbestendige en klantvriendelijke collega met uitstekende communicatieve vaardigheden. Nauwkeurigheid en snel doorgronden van problemen zijn jouw sterke punten. Je hebt de motivatie om jezelf te blijven ontwikkelen in een dynamische omgeving en aarzelt niet om hulp te vragen wanneer nodig. Een proactieve houding en technische kennis zijn essentieel om de ICT-omgeving van de gemeente Wageningen optimaal te ondersteunen.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • een aantoonbare afgeronde mbo 4 opleiding ICT;
  • Beschikbaar per uiterlijk 1 november 2025 tot maart 2026 voor minimaal 32 uur per week gedurende gehele opdracht inclusief mogelijke verlengingen;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als ICT servicedesk medewerker;
  • Aantoonbare werkervaring binnen een gemeente in de afgelopen 3 jaar.

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaringin de afgelopen 4 jaarmet processen in TOPdesk, benoem minimaal 1 concreet voorbeeld (20 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met de volgende systemen in de afgelopen 3 jaar (activer directory, windows, microsoft 365, outlook, office en Teams) benoem dit concreet in de werkervaring (20 punten);
  • d minder dag 3 ( 0 punten).
  • Aantoonbaar in het bezit van een ITIL foundatiion V3 certificering (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met Citrix en Microsoft Azure (benoem waar dit is toegepast) (20 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring binnen een gemeente (15 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Wij zoeken iemand die denkt vanuit een klantbeleving, sensitief en initiatiefrijk is en tijdig communiceert in geval van escalaties. Daarnaast zijn de volgende competenties ook belangrijk:
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift. Flexibel (incidenteel werkzaamheden verrichten buiten kantoortijden); Stressbestendig; Empathisch vermogen; Samenwerken; Klantgericht; Teamwerker én zelfstarter; Analytisch vermogen, scherp, kritisch, oog voor detail; Resultaatgericht; Actieve werkhouding, nieuwsgierig, pakt aan, en hands-on mentaliteit.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Wageningen, Gelderland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
01-04-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 13-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved