Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Servicedeskmedewerke …

Logo Belastingdienst - ICT

Servicedeskmedewerker

Belastingdienst - ICT

Apeldoorn - Gelderland
 | 
06-10-2025
40 UUR REAGEER VOOR 04-09-2025 VIA BROKER
Let op: deze opdracht is afkomstig van één van de brokers van de opdrachtgever. We zijn bij De Transparante Broker tegen ketenvorming, maar kiezen er toch voor om deze opdracht door te plaatsen. Lees hier waarom.
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Functieomschrijving

Als servicedeskmedewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers die ondersteuning nodig hebben op het gebied van ICT-services. Je biedt zowel telefonische als schriftelijke ondersteuning en zorgt ervoor dat technische en functionele problemen snel en efficiënt worden opgelost. Dit doe je door het aanemen en zorgvuldig behandelen van binnenkomende meldingen. Je maakt gebruik van verschillende applicaties en een known-error-base om storingen te analyseren en op te lossen. Samenwerking met collega's is cruciaal binnen onze afdeling, waar een positieve werksfeer heerst. Deze functie bevindt zich in Apeldoorn, Gelderland, bij de Belastingdienst.

Profielomschrijving

Jij bent klantgericht, communicatief vaardig en hebt een proactieve houding. Je hebt ervaring met ICT-ondersteuning en kunt goed analyseren en prioriteiten stellen bij technische problemen. Daarnaast ben je in staat om effectief samen te werken in een team en draag je bij aan een positieve werksfeer. Jij bent stressbestendig en kunt meerdere taken tegelijkertijd beheren. Affiniteit met ICT en het vermogen om snel te leren maken jou de ideale kandidaat voor deze rol als servicedeskmedewerker bij de Belastingdienst.

Wensen

  • Kennis van IBM Notes;
  • Kennis van telefonie, zowel vast, mobiel als VoIP;
  • Kennis van Linux;
  • Kennis van Microsoft Office (2013 en 365);
  • ITIL Foundation certificaat
  • HBO werk- en denkniveau of diploma bij voorkeur op het gebied van ICT

Competenties

  • Klantgerichte eigenschappen;
  • Stressbestendig;
  • Analytisch;
  • Een teamspeler met goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
  • Goed in staat zijn kennis over te dragen aan interne eindgebruikers;
  • Zelfstandigheid; kunnen werken met voldoende inzicht om raakvlakken met de omgeving (zoals klant, collega's, 3e lijnsoplosgroepen) te onderkennen en daarmee rekening te houden.
  • Bij voorkeur heeft de kandidaat ruime ervaring op een 1e lijns servicedesk.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Apeldoorn - Gelderland
Vanaf:
Tot:
06-10-2025
31-12-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
40 uur
reageer voor 04-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved