Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Servicedeskmedewerke …

Logo Gemeente Amstelveen

Servicedeskmedewerker ICT

Gemeente Amstelveen

Amstelveen
 | 
01-09-2025
TOT € 70 32 UUR REAGEER VOOR 25-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdrachtomschrijving

Deze opdracht betreft het uitvoeren van essentiële lijnactiviteiten binnen de Servicedesk van de gemeente Amstelveen. Als Servicedeskmedewerker ben je verantwoordelijk voor eerste lijns ondersteuning en het oplossen van IT-gerelateerde problemen van collega's. Dit omvat het aannemen van meldingen, direct oplossen van incidenten en rapporteren aan de klant. Je speelt een cruciale rol in het ondersteunen van medewerkers met complexe informatiesystemen en mobiele werkplekken. Met de focus op klantgerichtheid en service, zorg je ervoor dat jouw collega's optimaal kunnen functioneren.

Profielomschrijving

Wij zoeken een kandidaat met minimaal mbo 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in de ICT. Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare servicedesk-rol, bij voorkeur in een (semi-)overheidsomgeving. Klantgerichtheid, communicatieve vaardigheden en een proactieve houding zijn essentieel. Daarnaast ben je bekend met Microsoft 365, Active Directory en bij voorkeur TOPdesk. ITIL-basiskennis is een pré. Je bent betrouwbaar, goed in plannen en organiseren, en hebt een hands-on mentaliteit. Een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOGP) is vereist voor aanvang van de werkzaamheden.

Eisen

  • Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO Niveau 3 of 4 ICT-opleiding.
  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring als Servicedesk medewerker ICT bij een overheidsorganisatie (gemeente, provincie, rijksoverheid, opgedaan in de afgelopen 3 jaar. Referentie vereist

Wensen

  • Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 4 jaar binnen een andere gemeente.
  • Op cv aantoonbaar werkervaring met Logitec RoomMate. Graag geel arceren op CV
  • Op CV aantoonbaar ervaring met office 365. Graag geel arceren op CV
  • Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria. Resultaten/praktijkvoorbeelden vanuit vorige werkzaamheden. Competenties voor deze uitvraag. In hoeverre de kandidaat overtuigt de opdracht succesvol af te ronden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Amstelveen
Vanaf:
Tot:
01-09-2025
01-12-2025
Max tarief:
70 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 25-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved