Jij bent een probleemoplosser die houdt van het oplossen van complexe puzzels en helpt anderen graag verder. Je kunt je goed vastbijten in gebruikersproblemen en bent proactief in het aandragen van oplossingen. Jouw functie bestaat uit het ondersteunen van collega gebruikers en klanten in het zaaksysteem Business Central 2018, dat speciaal is ingericht voor Europese subsidieprogramma’s. Dit systeem wordt landelijk gebruikt door verschillende overheidsorganisaties, waardoor de uitdaging ligt in het integreren van diverse processen in één systeem dat samenwerkt met andere systemen. Je bent verantwoordelijk voor het functioneel beheer en het verhelpen van incidenten, waarbij je ook managementrapportages in PowerBI opstelt.
Jij bent een proactieve senior ICT helpdesk medewerker die weet wat nodig is om oplossingen te vinden voor collega gebruikers en klanten. Met een kritische blik kijk je naar incidenten en foutmeldingen en los je deze zelfstandig op. Je bent zowel oplossingsgericht als klantgericht, en weet in te schatten wanneer je moet schakelen met andere betrokkenen. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal, zowel schriftelijk als mondeling, en hanteer je een flexibele instelling. Je werkt op senior niveau mee aan projecten die gericht zijn op het verbeteren van gebruikersfunctionaliteit.