Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Projectmanager Imple …

Logo Rijksvastgoedbedrijf

Projectmanager Implementatie OMS

Rijksvastgoedbedrijf

Korte Voorhout 7 te Den Haag. Daarnaast diverse andere vestigingen van
 | 
06-05-2025
TOT € 123.87 36 UUR REAGEER VOOR 09-05-2025 VIA DAS

Functieomschrijving

De Projectmanager Implementatie is verantwoordelijk voor de succesvolle invoering van het OMS binnen de afdeling ASM. Deze rol omvat projectmanagement en coördinatie, waarbij plannen worden opgesteld, beheerd en uitgevoerd. De projectmanager bewaakt de voortgang, deadlines en zorgt voor rapportages en presentaties omtrent de implementatie. Daarnaast is hij of zij de schakel tussen ASM en andere stakeholders, met de taak om te adviseren en verwachtingen af te stemmen. Risicomanagement, probleemoplossing en kennisoverdracht aan medewerkers zijn ook cruciale aspecten van deze functie.

Gewenst profiel

  • Betrouwbare vertegenwoordiger van de afdeling Assetmanagement.
  • Gevoel voor politiek-bestuurlijke belangen.
  • Natuurlijke neiging tot samenwerking met collega's binnen het bedrijf.
  • Affiniteit en ervaring als Assetmanager en met Corporate Real Estate management.
  • Flexibel inzetbaar voor urgente werkzaamheden van het MT Assetmanagement.

Eisen

  • Eis 01: De aangeboden kandidaat beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding met een vastgoed gerelateerde inhoud. Aangevuld met certificeringen op het gebied van projectmanagement (PRINCE2, IPMA, Agile of vergelijkbaar) en Programmamangent (bv. MSP of vergelijkbaar). Toelichting: Deze afgeronde en erkende opleidingen moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer het diploma is behaald. Bij het niet benoemen of het diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 02: De aangeboden kandidaat beschikt over minimaal 3 jaar ervaring als asset- en of projectmanager binnen een vastgoed- of onderhoudsomgeving in dienst van of als vertegenwoordiger van een publieke opdrachtgever*, waarbij aantoonbaar sprake is van de volgende aspecten: • Eigenaarsaspecten waaronder bepalen van (onderhouds)beleid, optreden als intern opdrachtgever, samenwerken met specialisten (juridisch, technisch, financieel, etc.) • Meerjarige onderhoudsprogramma’s, programmeren en prioriteren van werkzaamheden in overleg met een gebruiker/ klant. • Het opstarten van projecten. • Contractmanagement • Het werken binnen een publieke opdrachtgever* met specifieke aandachtspunten op het gebied van governance, het werken binnen bestuurlijke context en het creëren van draagvlak. *Publieke opdrachtgever: Dit is relevant. Het criterium "publieke opdrachtgever" is essentieel omdat vastgoed- en onderhoudsprojecten binnen de publieke sector specifieke vaardigheden vereisen. Dit is echt anders dan een vergelijkbare rol binnen de commerciële wereld. Hierdoor verzekeren we ons van kandidaten die aantoonbaar ervaring hebben met deze unieke context en uitdagingen. Toelichting: Deze kennis moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van het aantal jaren waarin de kennis is opgedaan en bij welke opdrachtgever, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
  • Eis 03: De aangeboden kandidaat verklaart dat hij/zij beschikbaar is conform het opdrachtprofiel (uren en opdrachtperiode inclusief eventuele verlengingen). Met als startdatum, uiterlijk een maand na de genoemde startdatum i.v.m. een mogelijke opzegtermijn. Toelichting: De opdrachtnemer deelt zijn werkzaamheden zelfstandig in. Wel vindt, voor zover dat voor de uitvoering van de opdracht nodig is, afstemming met het Rijksoverheid plaats in geval van samenwerking met anderen, zodat deze optimaal zal verlopen. Indien noodzakelijk voor de werkzaamheden richt de opdrachtnemer zich naar de arbeidstijden bij de Rijksoverheid.
  • Eis 04: Het maximum uurtarief voor deze opdracht is € 123,87,- all in, excl. btw. Toelichting: Expliciet vermelden wij dat eventuele verblijfskosten, de reiskosten en reisduur voor zowel werk-werkverkeer als woon-werkverkeer niet door de opdrachtgever voor vergoeding in aanmerking komt. Verzoek: Vanwege de objectieve beoordeling die door de beoordelingscommissie van het Rijkvastgoedbedrijf wordt uitgevoerd, verzoeken wij u om het tarief bij de aanbieding te vermelden in DioR, maar niet te noemen in de aanbiedingsformat die als bijlage wordt toegevoegd.
  • Eis 05: Benoem duidelijk in het cv bij de opleiding en werkervaringen aan welke eis (onder vermelding van het nummer van deze eis) hiermee wordt voldaan. Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit is in het Nederlands opgesteld en in Pdf-formaat van maximaal 7 pagina's A4. De kandidaat beschrijft per wens, met behulp van en verwijzing naar referenties, niet ouder dan 7 jaar, hoe en in welke mate hij daaraan voldoet. De kandidaat dient zijn antwoorden te geven op het bijgevoegde aanbiedingsformat (zie bijlage 1), dat bij het cv wordt gevoegd (max. 3 A4 voor alle wensen tezamen). Hierbij dient het verband tussen de wens en de referentie telkens duidelijk te worden omschreven, per aspect en waar mogelijk aan de hand van concrete voorbeelden en situaties. *De offerte is uitgebracht in PDF conform de richtlijnen van de Wet AVG (zie bijzonderheden). LET OP: Er kan in totaal 1 document worden geüpload. Het CV en de beschrijving van de wensen kunnen worden samengevoegd in 1 document, waardoor er een bestand (van maximaal 10 pagina’s A4) geüpload kan worden. Toelichting: de Inhuurdesk behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of referentie voorkomen. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. Toelichting eisen: de werkervaring en afgeronde opleidingen zoals gevraagd in de eisen moet duidelijk zijn benoemd in het cv van de kandidaat. Benoem de functie, bij welke opdrachtgever deze werkervaring is opgedaan en de periode [mm-jjjj]. Bij het niet benoemen van de functie, het aantal jaren werkervaring en bij welke opdrachtgever deze gevraagde ervaring / kennis is opgedaan, zal de aanbieding terzijde worden gelegd. Toelichting wensen: de werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het cv van de kandidaat. Noem de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj]. Bij het niet duidelijk benoemen zal dit leiden tot aftrek van punten.
  • Eis 06: De aangeboden kandidaat dient te beschikken over voor de uitvoering van de opdracht geschikte elektronische hulpmiddelen. De elektronische hulpmiddelen worden niet door Rijksvastgoedbedrijf ter beschikking gesteld. Toelichting: Onder elektronische hulpmiddelen vallen mobiele telefoon, computer, laptop en/of tablet.
  • Eis 07: De aangeboden kandidaat gaat akkoord met de verplichte documenten genoemd onder de toelichting. Daarnaast dienen de genoemde documenten voor aanvang (en/of zo spoedig mogelijk) geüpload te worden in het digitale (leveranciers)dossier. Toelichting: De volgende documenten vormen samen de Offerteaanvraag: 1. Dit document, de Offerteaanvraag in de inhuurapplicatie; 2. Beschrijving van de opdracht; 3. Programma van eisen (bijlage 1 op het Aanbestedingsplatform); 4. Concept overeenkomst (bijlage 2 op het Aanbestedingsplatform); 5. ARVODI-2016 (bijlage 3 op het Aanbestedingsplatform); 6. Procedurevoorschriften (bijlage 5 op het Aanbestedingsplatform). Documenten: GVA verklaring, bewijs van verzekering, beroepsaansprakelijkheid (alleen voor ZZP/ZZP via intermediair), bedrijfsaansprakelijkheid, VOG verklaring, formulier Integriteitsverklaring, formulier nevenwerkzaamheden, bewijs KvK inschrijving en de bijlage Model Integriteitsverklaring Rijk voor externen.
  • Eis 08: In verband met de werkzaamheden is het een eis dat een positieve referentie omtrent integriteit verifieerbaar is. Daarnaast dient de kandidaat een Verklaring Omtrent Gedrag te kunnen overleggen binnen 4-6 weken na start van de opdracht.
  • Eis 09: Wij verzoeken u graag te vermelden op welke basis u deze opdracht aanneemt.

Wensen

  • Eis 09: Wij verzoeken u graag te vermelden op welke basis u deze opdracht aanneemt.
  • Wens 1: De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring als projectmanager/assetmanager binnen vastgoed- of onderhoudsomgevingen binnen de publieke sector. Aspecten: • Minimaal vijf jaar ervaring als Projectmanager binnen vastgoed- of onderhoudsomgeving. • Aantoonbare ervaring met publieke opdrachtgevers (bijv. Rijksvastgoedbedrijf, gemeenten, provincies, waterschappen). • Ervaring met succesvol afgeronde projecten binnen een publieke vastgoed- of onderhoudsorganisatie.
  • Wens 2: De kandidaat heeft aantoonbare projectmanagementervaring binnen een vastgoed- of onderhoudsomgeving. Aspecten: • Beschikking over een erkende projectmanagement certificering met (bijv. PRINCE Practitioner, Agile PM) • Beschikt over een erkende programmamanagement certificering (bv. MSP of vergelijkbaar) • Toepassing van projectmanagementmethodieken in eerder uitgevoerde projecten binnen vastgoed- of onderhoudsbeheer.
  • Wens 3: De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het overdragen van kennis en het geven van trainingen binnen een organisatie. Aspecten: • Minimaal 2 jaar ervaring met het verzorgen van trainingen en kennisoverdracht. • Minimaal 2 jaar met gegeven trainingen/workshops binnen vastgoed- of onderhoudsmanagementorganisatie.
  • Wens 4: De mate van ervaring om flexibel ingezet te kunnen worden op urgente werkzaamheden. Aspecten: • Werkzaamheden binnen een politiek bestuurlijke (complexe) omgeving gericht op assetmanagement en projectmanagement (troubleshooter); • Verbinder en een probleemoplosser • Optreden als procesbegeleider (ongeacht de inhoud). Met "complexe omgeving" wordt verstaan dat de werkzaamheden plaatsvinden in samenwerking met meerdere belanghebbenden en uiteenlopende belangen, waarbij politieke besluitvorming, bestuurlijke context en verschillende regelgeving een rol spelen. Dit vraagt van de kandidaat inzicht in en vaardigheden voor het omgaan met tegenstrijdige belangen, politieke sensitiviteit en het effectief kunnen schakelen tussen diverse stakeholders.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Korte Voorhout 7 te Den Haag. Daarnaast diverse andere vestigingen van
Vanaf:
Tot:
06-05-2025
05-02-2026
Max tarief:
123.87 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 09-05-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved