Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Projectleider Ambiti …

Logo Gemeente Breda

Projectleider Ambitiedocument Circulaire Economie

Gemeente Breda

Breda
 | 
08-09-2025
24 UUR REAGEER VOOR 28-08-2025 VIA DAS

Projectomschrijving

De Gemeente Breda zoekt een Projectleider voor het Ambitiedocument Circulaire Economie, met als doel de stad naar een circulaire toekomst te leiden. Deze tijdelijke opdracht van ongeveer 3 maanden, van begin september tot eind november 2025, omvat het begeleiden van complexe processen en het verbinden van belangen. Als Projectleider ontwikkel je een inspirerend en concreet document dat richting geeft aan het beleid en de uitvoering voor de komende jaren. Je begeleidt het proces van verkenning en participatie tot de oplevering van een publieksvriendelijk einddocument. Jouw bijdrage is cruciaal voor het creëren van een strategisch advies voor het vervolgproces.

Gewenst Profiel

  • Een stevige achtergrond in procesbegeleiding en beleidsontwikkeling binnen een bestuurlijke context.
  • Een afgeronde HBO/WO opleiding.
  • Ervaring met beleidsprocessen binnen (semi-)overheid.
  • Vaardigheden in stakeholdermanagement en participatietrajecten.
  • Uitstekende schrijfvaardigheid voor bestuurlijke documenten en het vermogen om complexe materie helder en inspirerend te vertalen.
  • Organisatorisch sterk en resultaatgericht.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO opleiding. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft minimaal 4 jaar ervaring (in de afgelopen 5 jaar) met beleidsprocessen binnen (semi-)overheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft ervaring in stakeholdermanagement en participatietrajecten. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 4 jaar ervaring (binnen de afgelopen 10 jaar) met beleidsprocessen binnen (semi-)overheid. Dit moet blijken uit het cv.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 7 jaar ervaring in stakeholdermanagement en participatietrajecten.
  • Het cv is voorzien van relevante referenties of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Politieke en bestuurlijke sensitiviteit. - Sterke communicatieve vaardigheden: je beweegt makkelijk in diverse netwerken en kan vanuit een faciliterende rol zakelijke gesprekken voeren. - Organisatorisch sterk en resultaatgericht. - Affiniteit met het thema circulariteit. - Uitstekende schrijfvaardigheid voor bestuurlijke documenten. - Vermogen om complexe materie helder en inspirerend te vertalen. Persoonlijke gesprekken vinden plaats in (begin) week 36. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Politieke en bestuurlijke sensitiviteit.
  • Sterke communicatieve vaardigheden: je beweegt makkelijk in diverse netwerken en kan vanuit een faciliterende rol zakelijke gesprekken voeren.
  • Organisatorisch sterk en resultaatgericht.
  • Affiniteit met het thema circulariteit.
  • Uitstekende schrijfvaardigheid voor bestuurlijke documenten.
  • Vermogen om complexe materie helder en inspirerend te vertalen. Persoonlijke gesprekken vinden plaats in (begin) week 36. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
08-09-2025
30-11-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
24 uur
reageer voor 28-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved