Den Helder is een bijzondere stad in Noord-Holland met acht kilometer strand, zee, duinen, een haven en een luchthaven. De stad, met meer dan 56.000 inwoners, ondergaat een snelle ontwikkeling en heeft ambitieuze plannen om het woonklimaat, de werkgelegenheid en het toerisme te versterken. Den Helder investeert in groei en ontwikkeling met een focus op het creëren van een aantrekkelijke woonomgeving. De gemeente gaat opgavegericht te werk, waarbij een team van opgavemanagers zich richt op vijf centrale opgaven. De opgavemanager speelt een cruciale rol in het bevorderen van Den Helder als aantrekkelijke woonstad door innovatieve projecten en samenwerkingen te initiëren.
De ideale kandidaat heeft minimaal vijf jaar ervaring als opgavemanager bij een gemeente en een afgeronde WO-opleiding in de richting van ruimtelijke ordening. Verder beschikt de kandidaat over minstens tien jaar leidinggevende ervaring en heeft hij/zij kennis van verandertrajecten. Ervaring met het verbeteren van samenwerking tussen teams is essentieel. Beschikbaarheid dient uiterlijk medio september te zijn. De kandidaat moet in staat zijn om strategische verbindingen te leggen en de voortgang van ontwikkelingen in de stad, regio, en provincie te bewaken.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.