Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
Beschrijving
De Gemeente Veldhoven streeft naar een uitstekende en toegankelijke dienstverlening voor inwoners, ondernemers en instellingen. Het team Klantcontact speelt hierbij een cruciale rol als het eerste aanspreekpunt via telefoon, receptie en digitale kanalen. Door fluctuaties in capaciteit door ziekte, verlof of projecten is er behoefte aan medewerkers die snel inzetbaar zijn binnen het klantcontactcentrum. We zoeken een partner die verantwoordelijk is voor het opzetten en beheren van een flexibele pool van kandidaten, die voldoen aan de huidige personeelsbehoeften. De kandidaten moeten snel kunnen worden ingeschakeld tijdens kort verzuim, vakantieperiodes en drukke tijden.
Kandidaatprofiel
- MBO+ werk- en denkniveau
- Goede schriftelijke en mondelinge taalvaardigheid in Nederlands en Engels
- Empathisch vermogen en een dienstverlenende instelling
- Gestructureerd werken en snel kunnen schakelen
- Snel eigenaarschap van systemen kunnen maken
Functieomschrijving
De medewerker klantcontact is telefonisch het eerste aanspreekpunt voor inwoners, bedrijven en instellingen. Daarbij voorziet hij/zij hen van de juiste informatie, en worden vakinhoudelijke of complexe vragen doorgegeven aan de tweede lijn. Tevens verwerkt de medewerker meldingen over de openbare ruimte en vindt verloren voorwerpen. De medewerker heeft een signaalfunctie om de kennisbank actueel te houden. De rol is oproepbasis en thuiswerken is niet mogelijk. De werkdag begint om 8:30 uur met een dagstart met het team. Voor aanstelling is een geldige Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) vereist.
Eisen
Algemene inkoopvoorwaarden gemeente Veldhoven - Onze algemene inkoopvoorwaarden zijn leidend en van toepassing
De opdrachtnemer verklaart in het bezit te zijn van een G-rekening (indien het bureau geen G-rekening heeft is dit een reden om niet door te mogen). Voor ZZP'ers geldt een G-rekening niet. Die kunnen derhalve op deze vraag ja antwoorden
Inzet alleen na overleg van een geldige Verklaring Omtrent Gedrag.
Wensen
Single point of contact - Is er sprake van vast contactpersoon?
Ervaring met het opzetten en beheren van een pool - Het bureau heeft aantoonbare ervaring met het opzetten, beheren en plannen van een pool aan kandidaten.
Ervaring binnen klantcontactcentrum - Het bureau heeft aantoonbare ervaring binnen in het leveren van relevante profielen binnen een klantcontactcentrum.
Opleiding kandidaten - Het bureau biedt de kandidaten een opleiding/training op het gebied van klantcontact.
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen interviews afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze interviews worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Tijdens de bedrijfspresentatie zullen we toetsen op :
Bedrijfsprofiel;
Beschrijving van de werkwijze inclusief (hieronder gestelde) KPI's;
Beschrijving van de werkwijze van opleiding en onboarding/inwerktraject;
Voorbeeldprofielen van beschikbare medewerkers;
Tarievenstructuur;
Vergelijkbare referentieopdrachten;
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.