Deze inhuuropdracht betreft een functie waarbij je verantwoordelijk bent voor het controleren van brondocumenten op echtheid en toepasselijkheid, en het uitvoeren van complexe mutaties in de Basisregistratie Personen (BRP). Daarnaast verricht je werkzaamheden aan de BRP-balie, controleer je het berichtenverkeer en de uitgevoerde mutaties. Ook neem je verzoeken voor verkrijging en verlies van Nederlanderschap in behandeling en fungeer je als aanspreekpunt voor complexe vraagstukken. Je ondersteunt en adviseert de teammanager, waarbij dienstverlening centraal staat.
Je bent communicatief vaardig, stressbestendig en kunt klantgericht denken en handelen. Je beschikt over inlevingsvermogen, scheidt hoofd- en bijzaken en bent een teamplayer. Professioneel in je werk, met oog voor persoonlijk contact met inwoners van Veldhoven en collega’s. Ervaring met administratie- en registratiesystemen is vereist. Goede schriftelijke en mondelinge vaardigheden in zowel de Nederlandse als de Engelse taal zijn noodzakelijk. Als specialist op jouw vakgebied ben je resultaatgericht, integer, motiverend, flexibel, verbindend en collegiaal.