Ben jij klantgericht, communicatief sterk en houd je van afwisseling in je werk? Dan is deze functie bij onze Trade Service Desk iets voor jou! Als medewerker Trade Service Desk ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en lokale banken en help je hen telefonisch en per e-mail met uiteenlopende vragen. Jij ondersteunt bij het aanleveren van opdrachten via ons online formulier en de transactieportal E-trade. Daarnaast speel je een actieve rol in het verbeteren van processen en klantbeleving, waarbij je zelfständig serviceverzoeken en adviesvragen afhandelt.
Wij zoeken een collega met minimaal 2 jaar telefonische klant ervaring en een HBO-diploma of vergelijkbaar werk- en denkniveau. Je hebt goede beheersing van de Nederlandse én Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je hebt leergierigheid, proactiviteit en aanpassingsvermogen en kunt je staande houden in een dynamische omgeving. Daarnaast ben je een echte spin in het web met oog voor de klantbehoefte, die je weet te vertalen naar passende oplossingen.