Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Medewerker Servicede …

Logo Ministerie van Economische Zaken

Medewerker Servicedesk (2FTE)

Ministerie van Economische Zaken

Zwolle
 | 
01-12-2025
36 - 36 UUR REAGEER VOOR 08-10-2025 VIA BROKER
Let op: deze opdracht is afkomstig van één van de brokers van de opdrachtgever. We zijn bij De Transparante Broker tegen ketenvorming, maar kiezen er toch voor om deze opdracht door te plaatsen. Lees hier waarom.
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Functiebeschrijving

Als Medewerker Servicedesk bij de divisie KODA ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en bied je ondersteuning bij ICT-gerelateerde vragen. Je lost binnenkomende meldingen indien mogelijk direct op en registreert deze in de servicemanagement tool TOPdesk. Je analyseert meldingen om problemen te signaleren en routert deze naar de juiste behandelaarsgroepen. Daarnaast bewaak je de voortgang van openstaande meldingen en informeer je gebruikers over de status. Je verstrekt ook informatie over procedures met betrekking tot aanvragen en gebruik van ICT-middelen.

Vereiste Profiel

Je hebt een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden. Ervaring met servicemanagement tools, bij voorkeur TOPdesk, is een pré. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en bent in staat om prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving. Een achtergrond in ICT is gewenst, evenals de bereidheid om je verder te ontwikkelen in het vakgebied. Woonachtig binnen een uur reistijd van Zwolle is een vereiste.

Eisen

  • Afgeronde ICT-opleiding MBO-4 Beheer of Netwerkbeheer.
  • Certificaat Itil4.
  • Minimaal 1 jaar 1e lijns gebruikersondersteuning op een ICT-servicedesk.
  • Minimaal 1 jaar ervaring met Topdesk.
  • Minimaal een half jaar werkervaring binnen een (semi) overheidsinstelling.
  • Minimaal een half jaar basiskennis informatiebeveiliging.

Wensen

  • MS Windows 10/11.
  • Citrix/cloudoplossingen.
  • IOS en MacOS besturingssystemen.
  • MS Office 365.
  • MS/Oracle authenticator.
  • Intune.

Competenties

  • Flexibel.
  • Analytisch.
  • Zorgvuldig.
  • Zelfstandig.
  • Klantgericht.
  • Sociaal en communicatief vaardig.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Zwolle
Vanaf:
Tot:
01-12-2025
01-06-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 08-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved