Als Medewerker Servicedesk bij de divisie KODA ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers en bied je ondersteuning bij ICT-gerelateerde vragen. Je lost binnenkomende meldingen indien mogelijk direct op en registreert deze in de servicemanagement tool TOPdesk. Je analyseert meldingen om problemen te signaleren en routert deze naar de juiste behandelaarsgroepen. Daarnaast bewaak je de voortgang van openstaande meldingen en informeer je gebruikers over de status. Je verstrekt ook informatie over procedures met betrekking tot aanvragen en gebruik van ICT-middelen.
Je hebt een klantgerichte instelling en uitstekende communicatieve vaardigheden. Ervaring met servicemanagement tools, bij voorkeur TOPdesk, is een pré. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en bent in staat om prioriteiten te stellen in een dynamische omgeving. Een achtergrond in ICT is gewenst, evenals de bereidheid om je verder te ontwikkelen in het vakgebied. Woonachtig binnen een uur reistijd van Zwolle is een vereiste.
De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage