Binnen het team Interne Diensten van de gemeente Tytsjerksteradiel zijn wij op zoek naar een enthousiaste medewerker recordbeheer! In deze rol ben je verantwoordelijk voor het zorgvuldig en efficiënt beheren van informatie en archieven. Je zorgt ervoor dat de bewaar- en beheerprocessen correct worden uitgevoerd, en bent verantwoordelijk voor de bewaring, selectie, vernietiging en overbrenging van documenten. Daarnaast ondersteun je procesverbeteringen en help je gebruikers met hun vragen over ons zaaksysteem Liber. Deze functie is ingeschaald in schaal 8 van de cao Gemeenten.
Wij zoeken een kandidaat die nauwkeurig en georganiseerd te werk gaat. Je hebt bij voorkeur ervaring met recordbeheer en archiefwetgeving. Daarnaast beschik je over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling. Je bent proactief en in staat om samen te werken met verschillende stakeholders binnen de organisatie. Belangrijk om te weten is dat zelfstandigen zonder personeel (ZZP'ers) of BV's met enkel een directeur-grootaandeelhouder zich niet kunnen inschrijven voor deze functie.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.