Werken bij de gemeente Nijmegen betekent meedeinen met het ritme van de stad, vol van historie en toekomst. Als kwaliteitsmedewerker bij de afdeling Inkomen, Zorg en Leerrecht draag je bij aan de uitvoering van wetten en regelingen in het sociaal domein.
Je hebt aantoonbaar meerdere jaren hbo werk- en denkniveau en minimaal 3 jaar ervaring als kwaliteitsmedewerker in de Participatiewet en Inburgering bij een gemeente. Je woont binnen 50 km van Nijmegen en bent op kantoor te Marienburg op maandag, dinsdag en donderdag.
Als kwaliteitsmedewerker ben je verantwoordelijk voor het optimaliseren van de dienstverlening, het coachen van klantmanagers, vertegenwoordigen bij bezwaarzaken, verbinden van uitvoering en beleid, adviseren over kwaliteitsverbetering en genereren van managementinformatie.
Belangrijke competenties zijn denken vanuit de burger, samenwerken, coachen van medewerkers, organisatietalent en pro-actief bijdragen aan teamdoelen.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.