Als Klantmanager Inkomen ben je verantwoordelijk voor het voeren van intakegesprekken met nieuwe klanten, waarbij je samenwerkt met de klantmanager Werk. Je behandelt aanvragen voor levensonderhoud en bijzondere bijstand, zowel voor klanten als voor niet-uitkeringsgerechtigden. Daarnaast zorg je voor de afhandeling van aanvragen voor leefgeld vanuit de RooO. Je begeleidt klanten die altijd afhankelijk zullen blijven van hun uitkering en denkt mee over optimale werkprocessen en -afspraken binnen projecten. Samen met externe partijen, zoals het lokaal team en Vluchtelingenwerk, werk je aan een integrale aanpak en maak je rapportages en beschikkingen in ons klantvolgsysteem Suite.
Wij zoeken een enthousiaste en gedreven professional die beschikt over een relevante opleiding op hbo-niveau. Ervaring in het Sociaal Domein en kennis van wet- en regelgeving rondom inkomen zijn vereist. Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt zowel zelfstandig als in teamverband effectief werken. Daarnaast ben je empathisch ingesteld en heb je affiniteit met de doelgroep van kwetsbare klanten. Kennis van klantvolgsystemen, bij voorkeur Suite, is een pré.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.