Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Inzet salarisadminis …

Logo Gemeente Nieuwegein

Inzet salarisadministratie (deel 1) en functioneel beheer Youforce (deel

Gemeente Nieuwegein

Nieuwegein, Utrecht
 | 
01-09-2025
€ 105 - € 210 1 - 40 UUR REAGEER VOOR 07-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdrachtomschrijving

Gemeente Nieuwegein zoekt naar professionals ter ondersteuning van de salarisadministratie en functioneel beheer van het HR-systeem Youforce. Door het pensioen van een ervaren medewerker is er capaciteitsgebrek ontstaan, waardoor extra ondersteuning noodzakelijk is voor continuïteit en kwaliteit. Voor de salarisadministratie is een ervaren medewerker nodig, terwijl er daarnaast een specialist wordt gezocht voor de optimalisatie van Youforce. Het doel is om zowel de salarisverwerking te verbeteren als de gebruikerservaring met het HR-systeem te optimaliseren.

Vereist Profiel

De ideale kandidaat voor de functie van salarisadministratie medewerker heeft aantoonbare ervaring binnen een gemeentelijke context en uitgebreide kennis van relevante wet- en regelgeving. Daarnaast dient de kandidaat zelfstandig en proactief te kunnen werken en moet hij of zij in staat zijn om de salarisadministratie te waarborgen en werkprocessen te verbeteren. Voor de rol van functioneel beheerder is ervaring met Youforce en kennis van HR-processen binnen de overheid vereist. De kandidaten moeten goed kunnen analyseren, documenteren en tr energiek zijn in het opleiden van gebruikers.

Eisen

  • Inschrijvers voldoen aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Het duo is aangeboden in 1 inschrijving en er is duidelijk omschreven in het cv wie welke functie zal bekleden;
  • Een aantoonbare afgeronde opleiding op minimaal hbo bachelor niveau;
  • Een gezamenlijk maximum tarief van € 210,- (€105,- per kandidaat) exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten ;
  • Een gezamenlijk opgesteld plan van aanpak (op hoofdlijnen) hoe opdrachtnemers de hierboven beschreven opdracht (optimalisatietraject) zou realiseren (max. 6 pagina’s in 1 document samen met het cv);
  • De salarisadministrateur (ten behoeve van deel 1) heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van salarisadministratie werkzaamheden binnen een gemeente;
  • De salarisadministrateur (ten behoeve van deel 1) heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van salarisadministratie werk in de applicatie Youforce (benoem duidelijk in cv);
  • De functioneel beheerder (ten behoeve van deel 2) heeft minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van salarisadministratie werk in de applicatie Youforce (benoem duidelijk in cv).

Wensen

  • Plan van aanpak
  • Het plan van aanpak wordt beoordeeld op de volgende onderdelen (max. 50 punten):
  • Duidelijkheid in de beschrijving van en samenhang in de fasering van de te verrichten werkzaamheden.
  • Inzicht in de eerste inschatting van de doorlooptijd en beschrijving van waar de ‘blinde’ vlekken en onzekerheden zitten;
  • Duidelijkheid in de beschrijving van welke type professionals (projectleider, adviseur, archiefmedewerker, enz.) per fase worden ingezet, hoeveel, tegen welk uurtarief en eerste ureninschatting;
  • Duidelijkheid in de omschrijving van kansen, risico’s en randvoorwaarden die opdrachtnemer ziet om de resultaten wel/niet gerealiseerd te krijgen;
  • De wijze waarop de opdrachtnemer de voortgang op de opdracht en de realisatie van de resultaten monitort en terugkoppelt aan de opdrachtgever;
  • De wijze waarop de opdrachtnemer de behaalde voortgang en resultaten borgt, zowel tijdens de opdracht als bij afronding van de opdracht. Het plan van aanpak wordt beoordeeld op de volgende punten: De mate waarin uw aanpak relevant is voor onze opdracht.
  • De mate van volledigheid en concreetheid van uw plan van aanpak.
  • De mate waarin u een realistische en haalbare werkwijze voorstelt. 10. CV’s van de personen aangeboden voor deel 1 en 2 (maximaal 50 punten)
  • De CV’s worden beoordeeld op de volgende punten:
  • Mate van relevatie van de ervaring voor onze opdracht.
  • Mate waarin kandidaat weet te overtuigen geschikt te zijn voor de functie. Wij kennen voor de CV’s en het plan van aanpak een oordeel toe conform onderstaande tabel:

Competenties

  • Projectmanagement;
  • Draagvlak creëren;
  • Proactief;
  • Communicatief vaardig.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Nieuwegein, Utrecht
Vanaf:
Tot:
01-09-2025
01-09-2026
Max tarief:
210 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
40 uur
reageer voor 07-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved