Bij de gemeente Baarn zijn ruim 155 medewerkers in dienst. Om onze ambities te verwezenlijken hebben we enthousiaste mensen nodig die bijdragen aan een transparante gemeente en die hun nek durven uit te steken voor inwoner en organisatie. Onze organisatie is groot genoeg voor uitdagend werk en klein genoeg voor korte lijnen en veel eigen verantwoordelijkheid. Iedere dag is anders met deze collega’s die graag voor elkaar klaar staan. Een baan bij ons betekent veel eigen verantwoordelijkheid en ruimte om zaken zelf te regelen, terwijl we steeds meer in verbinding werken met inwoners en collega’s van verschillende vakgebieden.
De gemeente Baarn zoekt een interim Informatiemanager! Vanuit jouw expertise werk je op strategisch niveau aan vraagstukken op het snijvlak van IT, informatie en organisatie. Je bent de verbindende factor vanuit informatiemanagement naar de teams in het primair proces en werkt samen met andere disciplines. Taken omvatten het uitvoeren van het projectenportfolio, advisering van de organisatie, deelname aan het I-advies overleg van de Regionale ICT-dienst Utrecht, en het voorzitten van het Information Change Advisory Board.
Als interim Informatiemanager ben je resultaatgericht, zelfstandig en een bruggenbouwer. Je treedt op als ambassadeur van jouw vakgebied en weet de inhoud te koppelen aan het belang van de organisatie en de inwoners. Je sluit aan bij de belevingswereld van je gesprekspartner en bent kwaliteitsgericht, met het vermogen om strategieën om te zetten naar praktische toepassingen.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.