Gemeente Ede, een groeiende gemeente met een gedreven ambitie en diverse uitdagingen, biedt een thuis aan meer dan 120.000 inwoners. Als medewerker Frontoffice Burgerzaken ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse afhandeling van een breed scala aan verzoeken van onze inwoners. Taken omvatten het aanvragen en verstrekken van paspoorten, ID-kaarten, rijbewijzen, uittreksels uit het geboorteregister en VOG's, evenals het afhandelen van meldingen van verhuizingen en het legaliseren van handtekeningen. Deze functie is enorm afwisselend en mensgericht, wat vraagt om flexibiliteit en een klantgerichte houding. Je zult te maken krijgen met diverse mensen en situaties, waardoor je snel moet kunnen schakelen en adequaat moet handelen.
Wij zoeken een communicatief vaardige en klantgerichte medewerker die flexibel is en een goede balans kan vinden tussen verschillende taken. Je hebt de capaciteit om in te leven in de behoeften van inwoners en bent in staat om effectieve oplossingen te bieden. Daarnaast is samenwerken met collega's en andere afdelingen essentieel voor een soepele afhandeling van verzoeken.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.