Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Financieel Medewerke …

Logo Gemeente Breda

Financieel Medewerker

Gemeente Breda

Breda
 | 
01-09-2025
36 UUR REAGEER VOOR 20-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Beschrijving

Breda, een stad met een rijke geschiedenis en een dynamische toekomst, is op zoek naar een Financieel Medewerker die niet alleen houdt van nauwkeurigheid in cijfers, maar ook van samenwerking en efficiëntie. In deze rol maak je deel uit van een enthousiast team van ongeveer 50 collega's binnen de Financiële Administratie. Jouw bijdrage is cruciaal voor het creëren van een betrouwbare financiële administratie die voldoet aan de eisen van de gemeente. Je zult processen helpen verbeteren en digitaliseren, en fungeren als het aanspreekpunt voor collega’s en externe partijen. Samen met jouw team draag je bij aan de ambities van Breda, een stad die vooroploopt in maatschappelijke ontwikkelingen.

Gezochte Profiel

Je hebt een afgerond hbo-diploma in Finance & Control, Accountancy of Bedrijfsadministratie. Kennis van het BBV is een pré, maar geen vereiste. Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een overheidsinstantie. Je beschikt over ruime kennis van financieel-administratieve processen en systemen, zoals Key2Financiën of Unit4 ERPx. Tevens heb je ervaring met Excel en Power BI. Je houdt van leren en het verbeteren van processen en inspireert collega’s om ook bijdragen te leveren. Tot slot ben je bereid om minstens één dag per week op het stadskantoor in Breda te werken.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat-aanbieden Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG algemeen. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een nieuwe VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde HBO-opleiding in de richting van Finance & Control, Accountancy of Bedrijfsadministratie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar werkervaring met het controleren en verwerken van en het rapporteren over financiële administratie van het begrotingsproces tot en met het jaarrekeningsproces. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is bereid om minstens één dag in de week, op dit moment in ieder geval op donderdag, en als het werk hierom vraagt op ons stadskantoor in Breda te werken. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het systeem Key2Financiën, Unit4 ERPx of een vergelijkbaar financieel systeem. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis van BBV (Begroten, Besluiten, Verantwoorden) of is bereid deze kennis op te doen. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur ervaring binnen een overheidsinstantie. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 4 jaar werkervaring met het controleren en verwerken van en het rapporteren over financiële administratie van het begrotingsproces tot en met het jaarrekeningsproces. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur kennis kennis van Excel en van Power BI. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je hebt sterke communicatieve vaardigheden. - Je bent sterk in het plannen en het stellen van prioriteiten. - Je beschikt over een flexibele werkhouding. - Je bent erg resultaatgericht. - Je werkt als een teamspeler binnen de gemeente. - Je beschikt over een proactieve werkhouding. De maandag 25 augustus is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je hebt sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent sterk in het plannen en het stellen van prioriteiten.
  • Je beschikt over een flexibele werkhouding.
  • Je bent erg resultaatgericht.
  • Je werkt als een teamspeler binnen de gemeente.
  • Je beschikt over een proactieve werkhouding. De maandag 25 augustus is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
01-09-2025
15-12-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 20-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved