Breda, een stad met een rijke geschiedenis en een dynamische toekomst, is op zoek naar een Financieel Medewerker die niet alleen houdt van nauwkeurigheid in cijfers, maar ook van samenwerking en efficiëntie. In deze rol maak je deel uit van een enthousiast team van ongeveer 50 collega's binnen de Financiële Administratie. Jouw bijdrage is cruciaal voor het creëren van een betrouwbare financiële administratie die voldoet aan de eisen van de gemeente. Je zult processen helpen verbeteren en digitaliseren, en fungeren als het aanspreekpunt voor collega’s en externe partijen. Samen met jouw team draag je bij aan de ambities van Breda, een stad die vooroploopt in maatschappelijke ontwikkelingen.
Je hebt een afgerond hbo-diploma in Finance & Control, Accountancy of Bedrijfsadministratie. Kennis van het BBV is een pré, maar geen vereiste. Je hebt werkervaring in een vergelijkbare functie, bij voorkeur binnen een overheidsinstantie. Je beschikt over ruime kennis van financieel-administratieve processen en systemen, zoals Key2Financiën of Unit4 ERPx. Tevens heb je ervaring met Excel en Power BI. Je houdt van leren en het verbeteren van processen en inspireert collega’s om ook bijdragen te leveren. Tot slot ben je bereid om minstens één dag per week op het stadskantoor in Breda te werken.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.