Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausomzetverloningover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Facilitair Specialis …

Logo Gemeente Zoetermeer

Facilitair Specialist

Gemeente Zoetermeer

Zoetermeer, Zuid-Holland
 | 
Z.s.m.
36 UUR REAGEER VOOR 09-10-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdrachtomschrijving

Als Facilitair Specialist in de gemeente Zoetermeer bent u verantwoordelijk voor het adviseren van het managementteam, contract-, portefeuille- en assetmanagement omtrent de ontwikkeling en het beheer van facilitaire producten en contracten. Dit betreft verschillende domeinen, waaronder ruimtebeheer, beveiliging, huisvesting, afvalverwerking, telefonie, repro catering, verhuizingen, schoonmaak en toegang. U biedt vanuit een facilitair perspectief advies over de instandhouding van gebouwen, terreinen en installaties, en ondersteunt zowel lopende exploitatie als nieuwbouw- en renovatietrajecten. Daarnaast speelt u een belangrijke rol in het opstellen en vormgeven van beleid. Als budgethouder voor de facilitaire budgetten werkt u nauw samen met de financiële afdeling om deze budgetten te actualiseren en op te nemen in de jaarlijkse begroting.

Gewenst Profiel

De ideale kandidaat heeft een relevante opleiding op hbo-niveau of hoger, en heeft ervaring in facilitair management. U beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling, en bent in staat om zowel beleidsmatig als operationeel advies te geven. Kennis van en ervaring met de genoemde aandachtsgebieden, zoals ruimtebeheer en beveiliging, is essentieel. U bent analytisch ingesteld, kan goed samenwerken binnen diverse teams en hebt ervaring met budgetbeheer en financiële processen. Tot slot bent u proactief in het signaleren van verbeterpunten en bent u in staat om veranderingen effectief door te voeren.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi);
  • De aangeboden kandidaat heeft in de afgelopen 6 maanden geen 3 overeenkomsten met een totale duur van 24 maanden gehad bij de opdrachtgever. (Dit criterium is niet van toepassing op kandidaten die een vast dienstverband hebben bij de uitlenende instantie.);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met beleidsmatige advisering met betrekking tot facilitaire dienstverlening binnen een overheidsorganisatie;
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding op het gebied van facilitaire dienstverlening.

Wensen

  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar met beleidsmatige advisering met betrekking tot facilitaire dienstverlening binnen een gemeente (35 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met een Facilitair management informatie systeem, benoem welk systeem(10 punten);
  • Aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar met TOPDESK (15 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met het inrichten en beheren van een BHV organisatie, benoem waar dit is opgedaan (25 punten);
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 7 jaar als Facilitair projectleider/ coördinator/ specialist (15 punten).
  • Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Zowel mondeling als schriftelijk ben je sterk: je kunt goed overtuigen en formuleert je adviezen helder en duidelijk;
  • Resultaat- en klantgericht;
  • Gevoel voor ambtelijke en politieke verhoudingen;
  • Prettig in de omgang met een gezonde dosis humor;
  • Je hebt verantwoordelijkheidsgevoel en je durft besluiten te nemen: je kan omgaan met de vrijheid die we geven;
  • Je bent een aanpakker en oplossingsgericht.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Zoetermeer, Zuid-Holland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
24-10-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 09-10-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV
Waldorpstraat 5
2521 CA 's-Gravenhage

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved