TOT € 140 16 - 20 UUR REAGEER VOOR 16-10-2025 VIA DAS
Opdrachtomschrijving
De gemeente Lochem is volop in ontwikkeling en richt zich op het sneller, eenduidig en professioneel ondersteunen van ondernemers. Binnen het Fysiek Domein zetten we een belangrijke stap door onze interne processen en dienstverlening te vernieuwen. We zoeken een deskundige professional die een toekomstbestendige, klantgerichte en efficiënte aanpak kan waarborgen. Jouw inzet zal leiden tot een hogere tevredenheid onder ondernemers, betere samenwerking tussen afdelingen en een sterk fundament voor ons digitale ondernemersloket. Je helpt knelpunten te doorbreken die momenteel ervaren worden door ondernemers en accountmanagers, zoals onduidelijke processen en een gebrek aan eigenaarschap.
Vereist profiel
- Je hebt relevante werkervaring in procesanalyse en verbetering van dienstverlening.
- Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kunt helder rapporteren.
- Je bent resultaatgericht en hebt ervaring met projectmanagement.
- Je hebt kennis van digitale systemen en bent in staat om technische verbeteringen aan te dragen.
- Je bent proactief, analytisch en hebt oog voor detail en samenwerking.
Eisen
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met procesoptimalisatie en organisatieontwikkeling;
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met advisering binnen het vakgebied economie;
Aantoonbare werkervaring met directe dienstverlening naar ondernemers en het verbeteren van de klantbeleving/klantreis;
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar binnen de (semi) publieke sector;
Een aantoonbare afgeronde hbo bachelor opleiding;
Een maximum uurtarief van € 140,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk verkeer, werk-werkverkeer én parkeerkosten en fee flextender;
Wensen
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring met procesoptimalisatie en organisatieontwikkeling (30 punten);
Minimaal 5 jaar aantoonbare werkervaring binnen de (semi) publieke sector (30 punten);
Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring met verander- en implementatietrajecten binnen een publieke organisatie (20 punten);
Minimaal 2 jaarAantoonbare werkervaring met directe dienstverlening naar ondernemers en het verbeteren van de klantbeleving/klantreis; (20 punten)
Competenties
- Procesgericht werken – kan processen analyseren, verbeteren en duurzaam borgen.
- Dienstverleningsgericht – zet de ondernemer centraal en vertaalt dit naar professionele dienstverlening.
- Analytisch vermogen – herkent snel knelpunten en vertaalt deze naar praktische oplossingen.
- Communicatief sterk – weet helder te schakelen met ondernemers, collega’s en bestuur.
- Samenwerken – verbindt afdelingen en stimuleert eigenaarschap.
- Resultaatgerichtheid – realiseert blijvende verbeteringen en tastbare resultaten.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)