Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

BRP Specialist

Logo Gemeente Apeldoorn

BRP Specialist

Gemeente Apeldoorn

Apeldoorn, Gelderland
 | 
Z.s.m.
TOT € 100 16 - 36 UUR REAGEER VOOR 22-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Onze Ambitie

De gemeente Apeldoorn staat voor de uitdaging van voortdurende verandering in de samenleving. Wij willen wendbaar blijven en tegelijkertijd zelf de regie houden. Ons doel is om onze uitvoeringskracht te vergroten en ons strategisch vermogen te versterken. Dit vraagt om mensen die deze ambitie willen verwezenlijken. Samen bouwen we aan een sterkere toekomst voor de inwoners van Apeldoorn. Binnen de organisatie werken we in vier thema's: Concern, Ruimte en Economie, Maatschappelijke ontwikkeling en Dienstverlening & Bedrijfsvoering.

Onze Cultuur

Onze kernwaarden zijn vakmanschap, innovatiekracht, betrouwbaarheid en samenwerking. Vakmanschap betekent dat wij een brede kennis en kunde hebben. Innovatiekracht stelt ons in staat om effectief in te spelen op veranderingen. Betrouwbaarheid is een kernwaarde die wij hoog in het vaandel hebben staan; we doen wat we beloven. We zijn geworteld in de Apeldoornse samenleving en zoeken actief samenwerking met inwoners, bedrijven en andere overheidsinstellingen. Wij geloven sterk in de kracht van samenwerking om de beste oplossingen voor onze inwoners te realiseren.

Opdracht

In jouw nieuwe rol als BRP Specialist ga je deel uitmaken van een team van 55 betrokken collega's. Je zult werken aan een optimale dienstverlening voor zowel inwoners als ondernemers, met volop kansen voor persoonlijke ontwikkeling. We zoeken een betrouwbare, secure collega die inwoners op hun gemak stelt en die een passie heeft voor dienstverlening. Je verantwoordelijkheden omvatten het aanvragen van gegevens vanuit de BRP, complexere casuïstiek, en de verwerking van mutaties. Ook neem je de administratieve taken rondom huwelijken en partnerschapsregistraties voor je rekening.

Vereiste Profielomschrijving

Wij zoeken een BRP Specialist die beschikt over een goede kennis van wet- en regelgeving rondom nationaliteitswetten, internationaal privaatrecht en de procedures van de burgerlijke stand. Je hebt een onderzoekende houding en kunt goed communiceren met burgers en stakeholders. Daarnaast ben je administratief sterk en kun je prioriteiten stellen in een dynamische werkomgeving. Je bent collegiaal, nauwkeurig en hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel. Ervaring binnen de publieke sector is een pluspunt, evenals bekendheid met het werken in een gemeentelijke sfeer.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 1 oktober 2025 beschikbaar.
  • De kandidaat heeft minimaal twee jaar recente werkervaring* in het uitvoeren van alle beschreven taken en producten, binnen de afdeling Burgerzaken bij een 100.000+ gemeente. * In de afgelopen vier jaar, teruggerekend vanaf de datum van publicatie.
  • De kandidaat is alle werkdagen in de week beschikbaar van 8.15 uur tot 17.00 uur en op donderdagavond tot 19.30 uur.
  • De kandidaat of kandidaten die door inschrijver wordt/ worden aangeboden in de inschrijving zijn gedurende deze uitvraag en op het moment dat de offerte door de gemeente Apeldoorn wordt geaccepteerd beschikbaar voor de onderhavige opdracht.
  • Uurtarief maximale tarief is € 100 exclusief BTW en inclusief reiskosten woon-werkverkeer en fee Flextender.

Wensen

  • De kandidaat heeft aantoonbare werkervaring met het uitvoeren van beschreven werkzaamheden binnen Burgerzaken (maximaal 75 punten).
  • A: De kandidaat heeft 2 tot 3 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (15 punten).
  • B: De kandidaat heeft 3 tot 5 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (45 punten).
  • C: De kandidaat heeft meer van 5 jaar werkervaring met de genoemde producten binnen Burgerzaken (75 punten).
  • De kandidaat heeft ervaring met het werken in het systeem iBurgerzaken (maximaal 25 punten).
  • A: Geen ervaring (0 punten).
  • B: Ervaring met een vergelijkbaar systeem als iBurgerzaken (15 punten).
  • C: Ervaring met iBurgerzaken (25 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Secuur en betrouwbaar
  • Communicatief vaardig
  • Representatief
  • Dienstverlenend
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Apeldoorn, Gelderland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
08-09-2026
Max tarief:
100 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 22-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved