Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Adviseur Informatiev …

Logo Gemeente Breda

Adviseur Informatievoorziening

Gemeente Breda

Breda
 | 
16-06-2025
36 UUR REAGEER VOOR 09-06-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Beschrijving

Als Adviseur Informatievoorziening maak je impact door deskundig advies te geven en processen te verbeteren met digitale oplossingen. In deze rol ondersteun je interne klanten door tijdige en goed doordachte adviezen te bieden die zowel hun behoeften als het organisatiebelang dienen. Je werkt nauw samen met collega's, leveranciers en andere belanghebbenden, en draagt bij aan diverse projecten binnen het team Advies & Projecten. Met jouw kennis en creativiteit verbind je techniek, processen en mensen, en help je immers de gemeente Breda vooruit in haar digitale en online toekomst. Heb jij de vaardigheden om de brug te slaan tussen klantbehoeften en organisatiebelangen?

Vereisde profielomschrijving

Wij zoeken een professionele adviseur met sterke advies- en communicatieve vaardigheden, die in staat is om complexe vraagstukken helder te maken. Je bent oplossingsgericht, hebt aanzienlijke ervaring op het gebied van informatievoorziening, en kunt zowel strategisch als operationeel denken. Daarnaast beschik je over goede organisatiesensitiviteit en kun je effectief plannen en organiseren. Kennis van technologie, beveiliging en privacy is essentieel, evenals de capaciteit om verschillende partijen te verbinden en samen tot oplossingen te komen.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • De wet Deregulering Beoordeling Arbeidsrelaties (DBA) reguleert de inzet van zzp’ers. Vanwege de aard en inhoud van de opdracht is het niet mogelijk hierop een zzp’er te laten starten. Geïnteresseerde zzp’ers kunnen zich uitsluitend in loondienst laten detacheren via een bureau. Doorleenconstructies (met een modelovereenkomst) zijn daarbij niet toegestaan.
  • Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant. U kunt de verklaring vinden op onze website via https://flexwestbrabant.nl/ufaq/kandidaat-aanbieden Het document is ook beschikbaar via een link bij het aanbieden van een kandidaat.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat is akkoord om minimaal 2 dagen per week op kantoor aanwezig te zijn. Vaste dag op kantoor is dinsdag en de 2de dag is in overleg. Dit moet blijken uit het cv
  • Uw kandidaat heeft minstens 2 integrale adviestrajecten afgerond op concernniveau, afdelingsniveau of teamniveau. Dit moet blijken uit het CV.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 2 jaar ervaring als adviseur informatievoorziening binnen een publieke organisatie. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 2 jaar ervaring met de toepassing van de Agile werkwijze of Kanban en/of Scrum. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 1 jaar ervaring met het testen en/of coördineren van software. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft bij voorkeur meer dan 4 jaar ervaring als informatieadviseur binnen gemeentelijke organisatie(s). Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. - Je hebt sterke advies- en communicatieve vaardigheden om complexe vraagstukken helder te maken. - Je bent oplossingsgericht en in staat om partijen te verbinden en gezamenlijk tot een oplossing te komen. - Je werkt effectief samen in teamverband en bent resultaatgericht. - Je hebt de overredingskracht om anderen te overtuigen van de beste aanpak. - Je beschikt over goede organisatiesensitiviteit en kunt effectief plannen en organiseren. - Je kunt zowel strategisch als operationeel denken om projecten succesvol uit te voeren. - Je hebt kennis van technologie, beveiliging en privacy, en begrijpt hoe deze in projecten geïntegreerd moeten worden. De week van 9 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je hebt sterke advies- en communicatieve vaardigheden om complexe vraagstukken helder te maken.
  • Je bent oplossingsgericht en in staat om partijen te verbinden en gezamenlijk tot een oplossing te komen.
  • Je werkt effectief samen in teamverband en bent resultaatgericht.
  • Je hebt de overredingskracht om anderen te overtuigen van de beste aanpak.
  • Je beschikt over goede organisatiesensitiviteit en kunt effectief plannen en organiseren.
  • Je kunt zowel strategisch als operationeel denken om projecten succesvol uit te voeren.
  • Je hebt kennis van technologie, beveiliging en privacy, en begrijpt hoe deze in projecten geïntegreerd moeten worden. De week van 9 juni is gereserveerd voor persoonlijke gesprekken. Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
16-06-2025
31-12-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 09-06-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved