Voor de vakgroep Aanbesteden en Contractmanagement zijn we op zoek naar een medior adviseur voor een tijdelijke aanstelling van 24-32 uur per week, met de startdatum op 1 november 2025 (of eerder indien mogelijk). Deze functie is ingericht om de beperkte capaciteit door ziekte op te vangen en betreft het begeleiden van aanbestedingsprocedures binnen de gemeente Bergen op Zoom. De focus ligt op het aanbesteden van werken, leveringen en diensten in het fysieke domein en duurzaamheid. De rol vereist zelfstandigheid en samenwerking binnen een team van professionals en omvat het opstellen van aanbestedingsdocumenten, het onderhouden van contacten met inschrijvers en het archiveren van dossiers. De maximale duur van de opdracht is 10 maanden, met mogelijkheid tot verlenging.
Wij zoeken een medior-level adviseur met een relevante HBO-opleiding en NEVI 1 of gelijkwaardig. Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in aanbesteden en contractmanagement bij een aanbestedende dienst, met specifieke kennis van Europees aanbesteden en meervoudig onderhandse procedures voor werken en leveringen. Efficiëntie, snelheid en aandacht voor detail zijn essentieel. Daarnaast is een netwerk voor juridische ondersteuning bij aanbestedingsvraagstukken een pré. Je hebt bewezen talent in projectmatig werken en communiceert helder met alle betrokkenen.