Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Zuidasdok

Logo Gemeente Amsterdam

Zuidasdok

Gemeente Amsterdam

Amsterdam
 | 
01-05-2025
€ 55 - € 80 32 UUR REAGEER VOOR 28-04-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdrachtomschrijving

Als managementondersteuner ondersteun je het projectteam OVT en programma Zuidasdok. Je bent verantwoordelijk voor een breed scala aan organisatorische en secretariële taken, waaronder het beheren van agenda's en e-mail, het organiseren van vergaderingen en het notuleren. Daarnaast lever je ondersteuning bij informatiebeheer en fungeer je als sparringpartner in het structureren van werk. Je houdt toezicht op gemaakte afspraken en deadlines en coördineert met externe leveranciers, alles met als doel een soepele werking van het projectteam te waarborgen. Kortom, een veelzijdige rol waarin je een cruciale schakel vormt binnen het team.

Vereiste profielbeschrijving

Wij zijn op zoek naar een kandidaat die minstens een mbo-opleiding heeft afgerond in een relevante richting en die uitstekende organisatorische en communicatieve vaardigheden bezit. Je moet in staat zijn om verschillende taken en deadlines effectief te beheren, en de nodige kennis van MS Office is een vereiste. De kandidaat moet ook een proactieve en zelfstandige werkhouding hebben, evenals integriteit en klantgerichtheid.

Vereisten

  • Minimaal een afgeronde mbo-opleiding in een passende richting.
  • Aantoonbare ervaring met MS Office, in het bijzonder Word, Excel, Outlook en Teams.
  • Geen sprake van belangenverstrengeling met Zuidasdok.
  • Documenten ter controle bij het interview.

Wensen

  • Aantoonbare kennis en ervaring met infrastructurele projecten of programma’s.
  • Kennis en ervaring met webbased archiefsystemen zoals SharePoint Online.
  • Uitstekende organisatorische en administratieve vaardigheden.
  • Sterke communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Proactieve en zelfstandige werkhouding met probleemoplossend vermogen.
  • Bij voorkeur flexibel inzetbaar, van maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 14:00.
  • Korte motivatie (max 1 A4) waarin de geschiktheid voor de functie wordt toegelicht.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Amsterdam
Vanaf:
Tot:
01-05-2025
Onbekend
Max tarief:
80 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 28-04-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved