Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontactinloggen
inloggenopdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Tijdelijk Afdelingsh …

Logo Gemeente Breda

Tijdelijk Afdelingshoofd Servicecentrum

Gemeente Breda

Breda
 | 
19-05-2025
36 UUR REAGEER VOOR 05-05-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Vacature: Tijdelijk Afdelingshoofd Servicecentrum

De Gemeente Breda is op zoek naar een Tijdelijk Afdelingshoofd voor het Servicecentrum, dat verantwoordelijk is voor de coördinatie van circa 235 medewerkers binnen 5 teams. Deze functie vraagt om een stevige persoonlijkheid die uitdagingen kan aangaan en de basis van de afdeling op orde kan brengen. Je bent verantwoordelijk voor de optimalisatie van de dienstverlening en de begroting van het Servicecentrum. De ideale kandidaat heeft visie, uitstekende communicatieve vaardigheden en is in staat om samen te werken met teamleiders en directie. Als afdelingshoofd leg je verantwoording af aan de directeur en neem je deel aan organisatie-brede vraagstukken.

Vereiste profielomschrijving

Wij zoeken een kandidaat met HBO/WO werk- en denkniveau en minimaal 5 jaar ervaring in een leidinggevende functie binnen een vergelijkbare context. Deze persoon moet sterk zijn in het maken van keuzes, financiële inzichten hebben, en een verbindende rol spelen binnen het MT.

Eisen

  • Minimaal afgeronde HBO-opleiding.
  • Minimaal 5 jaar ervaring als leidinggevende van een afdeling.
  • Akkoord met de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant.
  • Verklaring omtrent gedrag (VOG) moet worden aangeleverd na gunning.
  • Geen zzp'ers, detacheringsconstructies zijn niet toegestaan.

Wensen

  • Bij voorkeur meer dan 5 jaar ervaring als leidinggevende van een facilitaire afdeling.
  • Referenties beschikbaar bij het cv.
  • Competenties zoals initiatiefrijk, positief en oplossingsgericht.
  • Ervaring met het omgaan met tegengestelde belangen.
  • Sterke focus op het behalen van resultaten en overzicht houden.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
19-05-2025
31-10-2025
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 05-05-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved