Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Senior Consulent Sam …

Logo Gemeente Altena

Senior Consulent Samenleving - Inkomen

Gemeente Altena

Altena
 | 
01-06-2025
TOT € 80 32 UUR REAGEER VOOR 15-05-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Functieomschrijving

Voor deze opdracht zijn we op zoek naar een allround inkomensconsulent die verantwoordelijk is voor het afhandelen van aanvragen op het gebied van Bijzondere bijstand en ITT. Je zult zelfstandig heronderzoeken en hercontroles uitvoeren en inwoners ondersteunen met hun vragen. Je inventariseert bewijsstukken en beoordeelt de rechtmatigheid van aanvragen en uitkeringen. Daarnaast stel je rapportages en beschikkingen op en verwijs je inwoners door naar collega’s of externe partners indien nodig.

Wie ben je?

  • Je hebt minimaal een afgeronde relevante HBO-opleiding.
  • Je hebt affiniteit met het sociaal domein van de gemeente.
  • Je beschikt over kennis van wet- en regelgeving rondom werk en inkomen (Participatiewet).
  • Je hebt aantoonbare werkervaring met aanvragen binnen het minimabeleid en levensonderhoud.
  • Je hebt ervaring met het uitvoeren van hercontroles binnen de P-wet.
  • Ervaring met de applicatie Suite is een pré.
  • Je bent communicatief sterk en beheerst zowel de Nederlandse als de Engelse taal goed.

Eisen

  • In verband met de Wet deregulering beoordeling arbeidsrelaties kan deze opdracht niet ingevuld worden door een ZZP-er. Kandidaat is geen ZZP-er en is op basis van een arbeidsovereenkomst in dienst bij uw bureau. Wij vragen u om de ‘Verklaring detachering in loondienst’ toe te voegen aan de dossierdocumenten in de aanbieding van uw kandidaat. U verklaart hierbij dat u dit document naar waarheid invult en voorziet van een handtekening door een rechtsgeldig bevoegde ondertekenaar. Dit document is onderdeel van de aanbesteding. Het niet naar waarheid invullen of het niet compleet invullen, wordt gekenmerkt als een foutieve inschrijving en betekent definitieve uitsluiting van deze aanbesteding of eerdere beëindiging van deze opdracht mocht deze gegund zijn. Zie de algemene inhuurvoorwaarden van FLEX West-Brabant.
  • Kandidaat kan een Verklaring Omtrent Gedrag overleggen. Deze dient z.s.m. aangevraagd te worden door de leverancier na gunning ban de opdracht. Pas wanneer de VOG in bezit is kan gestart worden met de opdracht. Op basis van het volgende profiel dient de VOG aangevraagd te worden: Keuze voor medewerkers Sociaal domein: -Risicogebieden : 1, 4, 8, -Functieaspecten : 11, 12, 41, 43, 84, 85
  • Kandidaat is beschikbaar voor het aantal uren per week zoals in de aanvraag wordt aangegeven.
  • Kandidaat is in staat op de startdatum, zoals in de aanvraag wordt aangegeven, te starten met de opdracht. Mits in bezit van een juiste VOG en ondertekende bruikleenovereenkomst voor de laptop.
  • Gemeente Altena stelt een laptop in bruikleen ter beschikking om de werkzaamheden voor gemeente Altena op uit te voeren. Opdrachtgever is ermee akkoord dat deze laptop ter beschikking gesteld wordt. Kandidaat stemt ermee in om deze laptop te gebruiken voor het uitvoeren van de werkzaamheden en zal hiervoor een bruikleenovereenkomst ondertekenen via Flex-West-Brabant.
  • Kandidaat beschikt over een eigen telefoon.
  • Kandidaat heeft een afgeronde opleiding op minimaal HBO niveau in de richting van Consulent Sociale Zaken. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft recente ervaring met behandelen en afhandelen van aanvragen in het kader van bijstand, schuldhulpverlening, bijzondere bijstand, ITT en zelfstandig uitvoeren van heronderzoeken/hercontroles. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over 1 of over meer referenties.
  • Het uurtarief van de kandidaat is niet hoger dan het maximum tarief (€80,-) (Tarief is inclusief de fee (2,5%), de reiskosten, kosten t.b.v. VOG aanvraag, evt. parkeerkosten en andere onkostenvergoedingen.) In uitzonderlijke gevallen worden dienstreizen vergoed.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat woont in een straal van maximaal 25 km rond de standplaats in Wijk en Aalburg.

Wensen

  • Kandidaat heeft de cursus Algemeen Wet Bestuursrecht afgerond. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft in de afgelopen 5 jaar ervaring als Inkomensconsulent binnen een gemeentelijke organisatie. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat heeft ervaring met werken met Suite. Dit moet blijken uit het CV.
  • Kandidaat beschikt over een rijbewijs en eigen vervoer.
  • Kandidaat past binnen het team. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden en kan op verschillende niveaus communiceren. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over politieke en bestuurlijke sensitiviteit. Dit moet blijken uit het gesprek.
  • Kandidaat beschikt over zelforganisatie, samenwerkingsvaardigheden, goede communicatievaardigheden, initiatief. Dit moet blijken uit gesprek.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Altena
Vanaf:
Tot:
01-06-2025
31-12-2025
Max tarief:
80 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
32 uur
reageer voor 15-05-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved