Als ServiceNow-ontwikkelaar en UX-designer ben je verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van ServiceNow user experience oplossingen voor onze klanten. Je werkt nauw samen met klanten en andere stakeholders om het Employee Service Center van DNB naar een hoger niveau te tillen. Deze rol vraagt om creatieve en technische vaardigheden, waarbij je effectieve oplossingen creëert die de gebruikerservaring verbeteren. Je test en documenteert ook de ontwikkelde oplossingen, zodat deze aan de eisen voldoen. Bovendien neem je een mentorrol op je om de technische vaardigheden van je team te verbeteren.
Je hebt uitgebreide ervaring als ServiceNow-ontwikkelaar en UX-designer, bij voorkeur met een focus op gebruikerservaring. Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden om de behoeften van klanten en stakeholders te begrijpen en te vertalen naar doeltreffende oplossingen. Daarnaast ben je bekend met agile scrum methodologieën en heb je ervaring met het reviewen van ontwikkelwerk van collega's. Een proactieve houding en een constante drang om technische vaardigheden te verbeteren zijn essentieel. Lokatie: Spaklerweg 4, 1096 BA Amsterdam, De Nederlandsche Bank N.V.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.