Caparis bevindt zich in een belangrijke transitiefase op het gebied van HRM-oplossingen. Per 1 januari 2026 zal er een overstap plaatsvinden van het huidige systeem naar AFAS-software. Om deze transitie zo soepel mogelijk te laten verlopen, wordt de interne salarisadministratie van Caparis in de laatste maanden van 2025 ingezet op het transitieproject. Dit leidt tot een tijdelijke ondersteuningsbehoefte in de dagelijkse salarisadministratie, die moet worden opgevuld door een ervaren externe professional. Wij zijn op zoek naar een salarisadministrateur die tijdelijk de verantwoordelijkheid kan overnemen voor de huidige salarisadministratie, zodat het interne team zich kan concentreren op de implementatie van AFAS.
De ideale kandidaat heeft uitgebreide ervaring in salarisadministratie, bij voorkeur binnen de sector HRM. Je hebt een sterke kennis van salarissoftware en bent bekend met de processen rondom salarisbetalingen en rapportages. Tevens ben je in staat om snel te schakelen en problemen op te lossen. Je werkt goed samen met andere teamleden en kunt onder druk presteren. Beschikbaarheid voor de duur van vier maanden is een vereiste.