Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Projectmanager Vastg …

Logo Gemeente Breda

Projectmanager Vastgoed – Erfpacht en Opstalovereenkomsten Buitensportaccommodaties

Gemeente Breda

Breda
 | 
13-10-2025
TOT € 24.9 24 UUR REAGEER VOOR 29-09-2025 VIA DAS

Projectmanager Vastgoed – Erfpacht en Opstalovereenkomsten Buitensportaccommodaties

De gemeente Breda is op zoek naar een Projectmanager Vastgoed die zich richt op het vernieuwen van erfpacht- en opstalovereenkomsten voor buitensportaccommodaties. Deze tijdelijke versterking is nodig om de exploitatie van maatschappelijk vastgoed op orde te brengen. De opdrachtnemer zal verantwoordelijk zijn voor het opstellen, afstemmen en afsluiten van nieuwe overeenkomsten voor 12 buitensportcomplexen. Het project omvat onder andere de analyse van de huidige situatie, het samenstellen van maatwerkovereenkomsten en het begeleiden van het interne besluitvormingsproces. Communicatie met sportverenigingen en interne stakeholders is essentieel voor het succes van dit project.

Vereiste profielomschrijving

  • Afgeronde hbo- of wo-opleiding in assetmanagement of makelaardij.
  • Aantoonbare aanvullende opleiding op juridisch gebied/rechten.
  • Minimaal 8 jaar ervaring met vastgoedbeheer en bijbehorende processen zoals MJOP’s en (huur)overeenkomsten.
  • Ervaring met het opstellen en afsluiten van opstal- en erfpachtovereenkomsten bij maatschappelijke (buiten-)sportaccommodaties.
  • Minimaal 4 jaar ervaring binnen het publieke domein, bij voorkeur bij een middelgrote gemeente.
  • Communicatief sterk, met overtuigingskracht en onderhandelingsvaardigheden.
  • In staat om zelfstandig en resultaatgericht te werken binnen een team.

Eisen

  • U bent akkoord met de actuele versie van de inhuurvoorwaarden van Flex West-Brabant, welke te vinden zijn op de homepage (voorafgaand aan het inloggen) van Flex West-Brabant. We wijzen hierbij nog expliciet op de all-in tariefstelling wat betreft reiskosten woon-werk verkeer en de verrekening van de fee kosten
  • Voor de inzet van zzp’ers heeft de gemeente Breda een contract met Haert BV (onderdeel van Driessen). Zij verzorgen voor ons het zzp- contractmanagement. Haert BV gaat namens de gemeente Breda het contract met de zzp'er aan. De zzp'er gaat uren registreren in Flex West-Brabant en stuurt de factuur naar Haert BV. Met uw inschrijving verklaart u akkoord te zijn met het zzp-contractmanagement via Haert BV.
  • De Gemeente Breda volgt de Wet Normering Topinkomens. Het algemeen bezoldigingsmaximum voor het jaar 2025 is vastgesteld op € 246.000. Ook de bezoldigingsmaxima voor topfunctionarissen zonder dienstbetrekking zijn voor 2025 geïndexeerd. De eerste twaalf kalendermaanden mag de bezoldiging niet meer bedragen dan de som van € 32.700 per maand voor de eerste zes maanden en € 24.900 per maand voor de volgende zes maanden waarin de functie wordt vervuld. Het maximumuurtarief bedraagt vanaf 2025 voor de eerste twaalf kalendermaanden € 235. Bevestigt u hierbij dat met het tarief dat u gedurende de opdracht hanteert deze norm niet overschrijdt? NB: Mocht gedurende de looptijd van de opdracht deze norm overschreden (dreigen te) worden, dan is opdrachtgever gerechtigd de opdracht per direct eenzijdig te ontbinden.
  • Kandidaten die intern op deze aanvraag reageren krijgen bij gebleken geschiktheid voorrang op externe werving. In dat geval wordt de aanvraag geannuleerd. Met uw inschrijving bent u akkoord met deze eis.
  • Breda VOG adviseurs- en managersfunctie. Om bij de gemeente Breda te komen werken, stellen wij een verklaring omtrent gedrag verplicht. Met uw inschrijving verklaart u zo spoedig mogelijk na gunning van de opdracht een VOG (van de door u voorgestelde kandidaat) te uploaden in het digitaal dossier van de kandidaat in Flex West-Brabant. Het betreft een VOG met screeningsprofiel 11, 12, 13, 22, 41 en 53. De kosten voor het aanvragen van de VOG kunnen eenmalig gedeclareerd worden via de urenregistratie in Flex West-Brabant. Let op: Als binnen een termijn van 3 weken geen geldige VOG wordt geüpload, wordt de urenregistratie van de ingehuurde medewerker geblokkeerd en behouden wij ons het recht voor de opdracht per direct te beëindigen.
  • De inhuur wordt gebaseerd op het in de uitvraag opgegeven aantal uren per week. Gedurende de inhuurperiode kunnen omstandigheden wijzigen, waardoor een ander aantal uren per week gewenst is. Indien deze situatie zich voordoet, worden in onderling overleg en in alle redelijkheid en billijkheid afspraken gemaakt over wijziging van het aantal uren per week. Met uw inschrijving verklaart u zich hiermee akkoord.
  • Uw kandidaat heeft minimaal een afgeronde hbo- of wo-opleiding in assetmanagement of makelaardij. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 8 jaar ervaring met vastgoedbeheer en bijbehorende processen (zoals MJOP’s, NEN, (huur)overeenkomsten). Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft aantoonbare aanvullende opleiding op juridisch gebied/rechten. Dit moet blijken uit het cv en op verzoek moet uw kandidaat het geldige diploma hiervan kunnen tonen.
  • Uw kandidaat heeft ervaring met het opstellen en afsluiten van opstal- en erfpachtovereenkomsten met / bij maatschappelijke (buiten-)sportaccomodaties. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat heeft minimaal 4 jaar ervaring binnen het publieke domein. Dit moet blijken uit het cv.
  • Uw kandidaat is bereid om voor directe en fysieke contacten met verenigingen en als het werk daar om vraagt naar de locaties in Breda te komen. Dit moet blijken uit het cv.

Wensen

  • Uw kandidaat heeft minimaal 4 jaar ervaring binnen het publieke domein, bij voorkeur bij een middelgrote of grote gemeente. Dit moet blijken uit het cv.
  • Het cv is voorzien van referenties met betrekking tot (met contactgegevens) of deze kunnen op aanvraag direct aangeleverd worden (dit moet dan ook op het cv aangegeven zijn).
  • Uw kandidaat beschikt over onderstaande competenties. Dit kan worden getoetst in een persoonlijk gesprek. Je bent communicatief sterk, beschikt over overtuigingskracht en onderhandelingsvaardigheden. Je kunt goed omgaan met verschillende belangen en optreden als mediator waar nodig. Je werkt zelfstandig en resultaatgericht binnen een teamcontext. De persoonlijke gesprekken zullen plaats vinden tussen 2 en 9 okt . Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.

Competenties

  • Je bent communicatief sterk, beschikt over overtuigingskracht en onderhandelingsvaardigheden.
  • Je kunt goed omgaan met verschillende belangen en optreden als mediator waar nodig.
  • Je werkt zelfstandig en resultaatgericht binnen een teamcontext.
  • De persoonlijke gesprekken zullen plaats vinden tussen 2 en 9 okt . Wij verzoeken u (uw kandidaat) vriendelijk hier reeds rekening mee te houden.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Breda
Vanaf:
Tot:
13-10-2025
12-06-2026
Max tarief:
24.9 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
24 uur
reageer voor 29-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved