Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Projectleider Keten- …

Logo Gemeente Alphen aan den Rijn

Projectleider Keten-procesoptimalisatie

Gemeente Alphen aan den Rijn

Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland
 | 
Z.s.m.
TOT € 115 36 UUR REAGEER VOOR 18-08-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Opdracht en taken

In deze rol optimaliseer je de verschillende stappen in het participatieproces, van aanmelding en diagnose tot het eindstation of uitstroom. Je werkt samen met relevante stakeholders om een geïntegreerd sociaal maatschappelijk ondersteuningsplan te creëren. Daarnaast breng je de processen die verband houden met 'deze klantreis' binnen de Participatiewet in kaart, registreer, orden, kwantificeer en digitaliseer je deze tot een overzichtelijk dashboard. Dit dashboard fungeert als een belangrijk stuurmiddel voor medewerkers, leidinggevenden en het management. Je speelt een cruciale rol in het verbeteren van de efficiëntie en effectiviteit van het proces.

Wie zoeken wij?

Wij zoeken een Senior Projectleider met uitgebreide ervaring in procesoptimalisatie en digitale, data-gedreven sturing. Je hebt een breed perspectief en kijkt verder dan de grenzen van teams en domeinen. Je richt je op processen en resultaten, met een sterke focus op zowel de mens als efficiëntie. Het signaleren van ontwikkelingen en actief betrekken van de juiste stakeholders is een essentiële verantwoordelijkheid binnen jouw rol als projectleider. Deze functie is gevestigd in Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland.

Eisen

  • Kandidaat is wenselijk 25 augustus 2025 beschikbaar voor minimaal 36 uur per week voor de gehele duur van de opdracht;
  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 6 jaar als projectleider;
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in procesmanagement en het optimaliseren van processen;
  • Een afgeronde opleiding op minimaal hbo-niveau.

Wensen

  • Aantoonbare proceservaring binnen gemeenten of overheden en data gedreven werken (30 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met implementaties binnen een gemeentelijk samenwerkingsverband (25 punten);
  • Aantoonbare werkervaring met advisering in het vertalen van de businessbehoefte in relatie tot de zogenoemde management rapportage-wensen en borging van de resultaten in de bestaande organisatie, toegelicht met een duidelijk voorbeeld in het cv (35 punten);
  • Een maximaal uurtarief van € 115,- exclusief btw, inclusief reiskosten woon-werk, parkeerkosten en alle andere mogelijke kosten (5 punten);
  • Afgeronde opleiding/cursus op het gebied van procesmanagement (5 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • - Samenwerkend;
  • - Resultaatgericht;
  • - Omgevingsbewust;
  • - Initiatiefrijk;
  • - Communicatief sterk;
  • - Besluitvaardig.
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Alphen aan den Rijn, Zuid-Holland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
01-02-2026
Max tarief:
115 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 18-08-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved