De Gemeente Rhenen is op zoek naar een ervaren projectleider voor de tijdelijke invoering van een nieuw personeelssysteem (AFAS). Wij werken waarderend en vanuit de bedoeling, waarbij we continu streven naar verbetering van onze dienstverlening en het versterken van onze rol in de regio. De projectleider zal verantwoordelijk zijn voor het aansturen van de interne projectorganisatie en het coördineren van het gehele implementatieproces, met als doel een succesvolle en tijdige invoering van het systeem. Binnen het team Personeel en Organisatie kun je rekenen op veel ruimte voor eigen inbreng en groei in een open en dynamische organisatie. Ben jij degene die ons hierbij kan ondersteunen?
Wij zoeken een projectleider met ervaring in projectmatig werken binnen een complexe gemeentelijke organisatie. Je hebt kennis van HR-processen en digitale transformaties, en bent bekend met de implementatie van AFAS of vergelijkbare systemen. Je beschikt over goede vaardigheden in stakeholdermanagement op verschillende niveaus, alsook verander- en communicatiemanagement. Daarnaast ben je in staat om professionele rapportages en plannen op te leveren, en weet je oplossingsgericht te denken en daadkrachtig te handelen. Een proactieve en resultaatgerichte houding is essentieel.
De vacature die u heeft gekozen is verlopen.