Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureausover onsblog    contact
Alle opdrachten >>

Projectleider Facili …

Logo Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Projectleider Facilitair

Gemeente Pijnacker-Nootdorp

Zuid-Holland
 | 
Z.s.m.
TOT € 95 28 UUR REAGEER VOOR 12-05-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor ZZP’ers, ook niet met een eigen BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief via payrolling of detachering. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie toe.

Functiebeschrijving

De facilitair projectleider in de Gemeente Pijnacker-Nootdorp is verantwoordelijk voor het zelfstandig coördineren en realiseren van diverse facilitaire projecten. Dit omvat onder andere verbouwingen, de optimalisatie van werkplekken en de implementatie van nieuwe diensten binnen de organisatie. De rol vereist het opstellen en bewaken van projectplannen en -budgetten, het aansturen van leveranciers en interne stakeholders, en het rapporteren van voortgang en risico’s aan de opdrachtgever. Daarnaast is de projectleider essentieel bij het initiëren van verbetervoorstellen met betrekking tot facilitaire processen en het uitvoeren van inkoop- en aanbestedingsprocedures.

Gewenst Profiel

  • Minimaal een afgeronde HBO-opleiding in een relevante richting.
  • Aantoonbare ervaring in projectmanagement binnen een facilitaire omgeving.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en het vermogen om effectief samen te werken met diverse stakeholders.
  • Analytisch vermogen en resultaatgerichtheid.
  • Kennis van inkoopprocedures en aanbestedingswetgeving.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag;
  • Indien opdrachtnemer personeel ter beschikking stelt, staat opdrachtnemer in het handelsregister geregistreerd als bedrijf dat personeel ter beschikking stelt (conform Waadi).
  • Bring your own device’ is van toepassing. Dit houdt in dat de kandidaat die de opdracht gegund krijgt zelf een mobiele telefoon inclusief abonnement moet meenemen voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad;
  • De beroepsaansprakelijkheidsverzekering en de aansprakelijkheidsverzekering bedrijven biedt qua verzekerde hoedanigheid, inhoudelijk dekking aan minimaal de opdrachtwaarde van de opdracht.
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/ adviseur op het gebied van facilitair management m.n. huisvestingsvraagstuk;

Wensen

  • Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als projectleider op het gebied van facilitair management (huisvesting, services, werkplekinrichting) (30 punten);
  • Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als projectleider/ adviseur op het gebied van facilitair management binnen een gemeentelijke instelling; (20 punten)
  • Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring met het opstellen van een PvE en het leiden van een aanbestedingstraject, duidelijk naar voren komend in het cv (20 punten);
  • Minimaal een afgeronde hbo-bachelor opleiding op het gebied van facilitair management (10 punten);
  • Een maximum uurtarief van € 95,- exclusief btw en inclusief Fee Flextender en reiskosten woon/ werkverkeer (15 punten);
  • Uiterlijk per 26 mei 2025 beschikbaar voor 28 uur per week voor de gehele duur van de opdracht, inclusief verlengingsopties (5 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

Competenties

  • De inschrijver wordt gevraagd een korte toelichting (maximaal 0,5 A4 per competentie) te geven op onderstaande gevraagde competenties. De inschrijver beschrijft per competentie een concreet voorbeeld uit recente praktijkervaring waarin deze competentie aantoonbaar is ingezet. De voorbeelden moeten afkomstig zijn uit de afgelopen vijf jaar. De volgende competenties worden gevraagd: Organiseren en plannen: Beschrijf een situatie waarin u een facilitair project effectief heeft gepland en georganiseerd, met aandacht voor deadlines, stakeholders en middelen.
  • Communicatieve vaardigheden: Beschrijf hoe u in een project complexe informatie helder heeft overgebracht op verschillende niveaus binnen een organisatie.
  • Probleemoplossend vermogen: Geef een voorbeeld van een situatie waarin u een onverwacht knelpunt heeft opgelost binnen een facilitair project.
  • Resultaatgerichte, dienstverlenende en flexibele instelling;
Deze opdracht is niet meer beschikbaar

De vacature die u heeft gekozen is verlopen.

Reageer direct
Standplaats:
Zuid-Holland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
27-01-2026
Max tarief:
95 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
28 uur
reageer voor 12-05-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved