Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Projectleider Beheer …

Logo Gemeente Apeldoorn

Projectleider Beheer en Onderhoud

Gemeente Apeldoorn

Apeldoorn, Gelderland
 | 
Z.s.m.
36 UUR REAGEER VOOR 25-09-2025 VIA DAS
Let op: De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers, ook niet als DGA van een BV. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.

Over Apeldoorn

Apeldoorn is met bijna 170.000 inwoners de elfde gemeente van Nederland en groeit gestaag naar 180.000 inwoners. Met een team van zo’n 2.000 medewerkers werken we aan de strategische doelen van de gemeente. We zetten ons in voor een Apeldoorn als gezinsstad, duurzaam ondernemerschap en het versterken van ons toeristisch landschap. Onze organisatie speelt in op voortdurende maatschappelijke veranderingen en heeft een duidelijke ambitie om wendbaar te blijven en ons strategisch vermogen te versterken. Samen bouwen we aan de toekomst van Apeldoorn!

Vereist profiel

Wij zoeken een projectleider die ervaring heeft met beheer en onderhoud van de openbare ruimte. Je bent niet bang voor hectiek en houdt van een gevarieerd en uitdagend werkveld. Je bent verantwoordelijk voor projectleiderschap bij aanbestedingen, ondersteunt de inkoopadviseur en contractmanager, en bewaakt de financiële voortgang van inkoopprojecten. Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden om stakeholders effectief te informeren en samen te werken, zowel binnen als buiten de organisatie. Je bent een probleemoplosser en weet collega’s aan te sturen op een constructieve manier.

Eisen

  • Inschrijver voldoet aan de gestelde uitvoeringsvoorwaarde zoals bovenaan benoemd in de uitvraag.
  • Het ingediende CV bevat maximaal 5 pagina’s. Alle extra pagina’s boven de gevraagde 5 pagina’s worden niet beoordeeld door de aanbestedende dienst.
  • De kandidaat is zo snel mogelijk, maar uiterlijk per 1 november 2025 beschikbaar voor 36 uur per week.
  • De kandidaat beschikt over een HBO werk- en denkniveau, aantoonbaar via opleiding en/of relevante werkervaring.
  • De kandidaat heeft aantoonbare ervaring met het inkoopproces binnen een organisatie.
  • De kandidaat heeft basiskennis van de juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke organisaties.
  • De kandidaat heeft kennis op het gebied van Microsoft Office 365.
  • De kandidaat heeft kennis van en/of affiniteit met het onderhoud van de openbare ruimte.

Wensen

  • De mate waarin de kandidaat aantoonbare kennis en/of affiniteit heeft met het onderhoud van de openbare ruimte. Dit kan blijken uit relevante opleiding, werkervaring, projecten of andere gerelateerde activiteiten (maximaal 40 punten). Beperkt: De kandidaat toont weinig aantoonbare kennis of affiniteit met onderhoud van de openbare ruimte (8 punten).
  • Voldoende: De kandidaat beschikt over basiskennis of affiniteit, bijvoorbeeld via opleiding of beperkte ervaring (24 punten).
  • Uitstekend: De kandidaat heeft ruime kennis en ervaring met onderhoud van de openbare ruimte (40 punten). De mate waarin de kandidaat kennis heeft van de juridische richtlijnen op het gebied van inkoop bij gemeentelijke organisaties (maximaal 60 punten). a. Beperkt: De kandidaat beschikt over enige basiskennis of beperkte ervaring met het inkoopproces, bijvoorbeeld via een enkele opleiding of korte werkervaring (12 punten). Voldoende: de kandidaat beschikt over voldoende basiskennis van juridische richtlijnen op het gebied van inkoop, verworven door ondersteunende of deels zelfstandige werkzaamheden binnen inkooptrajecten (36 punten).
  • Uitstekend: De kandidaat beschikt over uitgebreide werkervaring met het toepassen van juridische inkooprichtlijnen binnen gemeentelijke organisaties, gecombineerd met relevante opleidingen of certificaten (60 punten). Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.

Competenties

  • Daadkrachtig en intrinsieke motivatie;
  • Resultaatgericht en een optimaal streven naar samenwerking en op te leveren product;
  • Communicatief sterk;
  • In staat goede relaties op te bouwen met klanten en eigen collega’s;
  • Proactief en de durf verantwoordelijkheid te nemen;
  • Snel kunnen schakelen;
  • Snel ontbrekende kennis verwerven en bereid zijn om je hierin te verdiepen.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
De opdrachtgever heeft aangegeven dat deze opdracht niet toegankelijk is voor freelancers. De Transparante Broker biedt daarvoor een alternatief waarbij we je omzet verlonen. Sta je daar voor open? Reageer dan alsnog op de opdracht en we sturen je meer informatie én een salarisvoorstel toe.
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Apeldoorn, Gelderland
Vanaf:
Tot:
Z.s.m.
10-10-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 25-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved