Ga tijdelijk aan de slag bij Wetterskip Fryslân en ontdek de uitdagende wereld van waterbeheer. In deze rol maak je altijd een verschil in de omgeving en draag je bij aan een veilige en leefbare provincie, zowel voor de huidige als voor toekomstige generaties. Jij zult als medewerker van de Servicedesk ICT het eerste aanspreekpunt zijn voor eindgebruikers en ervoor zorgen dat meldingen snel en zorgvuldig worden geregistreerd en afgehandeld. Je legt technische vraagstukken helder uit en blijft kalm onder druk, terwijl je goed samenwerkt met collega's van systeembeheer, functioneel beheer en security. Weet dat je je bewust moet zijn van de impact van verstoringen binnen deze kritische infrastructuur.
Voor deze functie zoeken we iemand met sterke communicatieve vaardigheden, die zowel mondeling als schriftelijk duidelijk kan uitleggen wat betreft technische vraagstukken. Je moet stressbestendig zijn en goed kunnen samenwerken in een team. Een achtergrond in ICT is essentieel, evenals ervaring met servicedesk-omgevingen. Daarnaast is het belangrijk dat je bewust bent van de impact van verstoringen op kritische systemen en dat je bereid bent om proactief op te treden wanneer nodig. Tot slot, bereidheid om te leren en je verder te ontwikkelen binnen het vakgebied is een grote plus.