Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Medewerker Servicede …

Logo Stichting Reclassering Nederland

Medewerker Servicedesk ICT

Stichting Reclassering Nederland

Utrecht
 | 
03-11-2025
36 UUR REAGEER VOOR 29-09-2025 VIA BROKER
Let op: deze opdracht is afkomstig van één van de brokers van de opdrachtgever. We zijn bij De Transparante Broker tegen ketenvorming, maar kiezen er toch voor om deze opdracht door te plaatsen. Lees hier waarom.

Omschrijving

De Servicedesk binnen de afdeling Informatievoorziening & facilitair (I&F) fungeert als het eerste aanspreekpunt voor alle IT-gerelateerde vragen, incidenten en verzoeken van eindgebruikers. Deze afdeling speelt een cruciale rol in het garanderen van de continuïteit van de dienstverlening en biedt ondersteuning aan collega's bij het gebruik van digitale middelen. De werkzaamheden van de Servicedesk omvatten onder andere het aannemen en registreren van incidenten, het bieden van ondersteuning zowel op locatie als op afstand, en het uitvoeren van standaard changes. Daarnaast houdt het team zich bezig met het signaleren van terugkerende problemen en het documenteren van uitgevoerde werkzaamheden om zo de kwaliteit van de service te waarborgen.

Vereist Profiel

Voor de functie van Medewerker Servicedesk ICT op de locatie Utrecht bij de Stichting Reclassering Nederland wordt een kandidaat gezocht die beschikt over sterke communicatieve vaardigheden en klantgerichtheid. De ideale kandidaat heeft een achtergrond in ICT en ervaring met het werken in een Servicedesk-omgeving. Daarnaast zijn kennis van Active Directory en Microsoft 365 en het kunnen oplossingsgericht denken belangrijke vereisten. Zelfstandigheid, proactiviteit en het vermogen om under pressure te presteren zijn ook essentieel voor deze rol.

Eisen

  • -ICT Opleiding op MBO Niveau 4 afgerond (minimaal 3 jaar werkervaring) - ITIL V4 (minimaal 1 jaar werkervaring)
  • -Minimaal 2 Microsoft certificering (Microsoft Certified: Azure Fundamentals (AZ-900) MS-900: Microsoft 365 Fundamentals of MD-102 en MD 100
  • -Opleiding gericht op automatisering (MBO niveau 4) en tevens de basisopleiding kernbegrippen ICT en Windows-familie. -ICT servicedesk ervaring (3 jaar)

Wensen

  • - Vakkennis en technische vaardigheden: Basiskennis van IT-systemen (Windows, Office 365, netwerken, printers, Intune,Citrix). - Probleemoplossend vermogen bij technische storingen. - ITIL-kennis ( incident-, probleem- en change management) ommunicatieve vaardigheden. - Luisteren en doorvragen om problemen goed te begrijpen. - Duidelijk communiceren met zowel technische als niet-technische gebruikers. - Klantvriendelijkheid en empathie tonen, ook bij frustraties. - Rustig blijven onder druk, vooral bij veel meldingen of urgente storingen. - Prioriteiten stellen en efficiënt werken. - Kennis van ticketing systemen zoals Topdesk. Zorgvuldig registreren van meldingen en acties in het ticketsysteem. - Documenteren van oplossingen voor kennisdeling. -Kennis van Windows 10 & 11 - Topdesk - Active directory - Citrix director - Mobile Iron - Intune - Azure
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Utrecht
Vanaf:
Tot:
03-11-2025
30-04-2026
Max tarief:
null euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 29-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

Telefoon: 070 - 20 42 432WhatsApp: 070 - 20 42 432Belafspraak plannen via MS Bookings
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved