Logo De Transparante BrokerDe Transparante Broker Logo
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
opdrachtenhoe werkt het?voor freelancersvoor bureauspayrollingover onsblogcontact
Alle opdrachten >>

Medewerker Burgerzak …

Logo Gemeente Heerenveen

Medewerker Burgerzaken

Gemeente Heerenveen

Heerenveen
 | 
20-10-2025
TOT € 50 32 - 36 UUR REAGEER VOOR 26-09-2025 VIA DAS

Functieomschrijving

Binnen het team Burgerzaken van de Gemeente Heerenveen zijn we op zoek naar een tijdelijke versterking aan de balie. Dit is noodzakelijk vanwege de huidige paspoortpiek, wat heeft geleid tot een verdubbeling van het aantal aanvragen. De hoofdtaken van deze rol omvatten het ondersteunen van inwoners bij hun aanvragen en ervoor zorgen dat de dienstverlening soepel, zorgvuldig en klantvriendelijk plaatsvindt. Het team staat bekend om zijn samenwerking en klantgerichtheid, waarbij de inwoners altijd centraal staan. Deze tijdelijke functie is alleen van toepassing tijdens de piek- en drukperiodes.

Vereiste profielomschrijving

Wij zoeken een enthousiaste, klantgerichte medewerker die goed kan samenwerken en zich makkelijk kan verplaatsen in de behoeften van inwoners. De kandidaat dient ervaring te hebben in een vergelijkbare rol en moet in staat zijn om snel en accuraat vragen te beantwoorden. Daarnaast is het van belang dat je flexibel bent en onder druk kunt werken, gezien de fluctuaties in het aantal aanvragen. Door de specifieke omstandigheden van deze opdracht komen zelfstandigen zonder personeel (ZZP’ers) en BV’s met uitsluitend een directeur-grootaandeelhouder niet in aanmerking voor inschrijving.

Eisen

  • U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe.
  • • Een afgerond MBO 4 opleiding
  • • Basiskennis van het vakgebied Burgerzaken
  • • Opleiding b1a en b2 afgerond of mee bezig
  • • We zetten je ook in voor onze avondopenstelling op donderdag (momenteel 1x per maand)

Wensen

  • • Kennis van VrijBRP
  • • Kennis van Qmatic

Verantwoordelijkheden

  • Het afhandelen van aanvragen voor reisdocumenten.
  • Het behandelen van aanvragen voor rijbewijzen.
  • Het verwerken van aanvragen voor VOG’s (Verklaringen Omtrent Gedrag).
  • Het verstrekken van uittreksels uit de BRP (Basisregistratie Persoonsgegevens).
  • Het registreren van verhuizingen.

Competenties

  • Klantgericht werken: Je zorgt voor een vriendelijke, duidelijke en snelle dienstverlening aan inwoners.
  • Nauwkeurigheid: Je werkt zorgvuldig en hebt oog voor het correct verwerken van officiële documenten.
  • Integriteit: Je gaat professioneel om met vertrouwelijke informatie en volgt wet- en regelgeving.
  • Samenwerken: Je ondersteunt collega’s waar nodig en draagt bij aan een goede werksfeer binnen het team.
  • Probleemoplossend vermogen: Je denkt mee met inwoners, beantwoordt vragen en zoekt samen naar oplossingen.
  • Dienstverlenende houding: Je stelt de inwoner centraal en zorgt voor een positieve ervaring bij elk contactmoment.
Reageer direct!
De Transparante Broker draagt je graag voor! Vul onderstaand formulier in en upload je CV (hoeft nog niet op maat gemaakt voor de opdracht!)
+ € 5,00 marge De Transparante Broker
geen bestand geselecteerd
€ 5,00
Reageer direct
Standplaats:
Heerenveen
Vanaf:
Tot:
20-10-2025
31-01-2026
Max tarief:
50 euro incl. marge DTB
Aantal uur per week:
36 uur
reageer voor 26-09-2025 09:00
Bekijk onze werkwijze
De Transparante Broker Logo
De Transparante Broker biedt een grote hoeveelheid opdrachten afkomstig van Dynamische Aankoopsystemen. We zijn helder en duidelijk in waar onze opdrachten vandaan komen en welke marge we maken.
CONTACT

De Transparante Broker BV, Binckhorstlaan 36 - M0.17, 2516 BE Den Haag

070 - 20 42 432
Algemene voorwaarden
 | 
Privacy policy
2025 Copyright, all rights reserved