Word jij onze nieuwe collega? Voor ons team zijn we op zoek naar een enthousiaste harde werker die van aanpakken houdt. Als Klantmanager levensonderhoud en Bijzondere Bijstand ben je verantwoordelijk voor het beoordelen van aanvragen en het uitvoeren van rechtmatigheidsonderzoeken. Je werkt in een dynamisch team dat zich voortdurend ontwikkelt en levert een belangrijke bijdrage aan de sociale zekerheid in de regio. Je hebt veel klantcontact en bent in staat om complexe situaties te bespreken en op te lossen. Een veelzijdige rol met een prettige werksfeer in Bergen op Zoom.
Wij zoeken een enthousiaste collega met minimaal hbo werk- en denkniveau. Je hebt ervaring met complexe aanvragen levensonderhoud en het opstellen van beschikkingen. Kennis van relevante wet- en regelgeving (Participatiewet en voorliggende voorzieningen) is noodzakelijk, en ervaring met suite is een pré. Belangrijk is dat je oog hebt voor de klant, inlevingsvermogen hebt en over goede communicatieve vaardigheden beschikt. Je kunt goed omgaan met (soms lastige) gesprekken met klanten.