Het actualiseren van het Mandaatregister omvat meerdere taken die gericht zijn op het verbeteren van de efficiëntie en duidelijkheid binnen de organisatie. In samenwerking met de verschillende afdelingen dient onderzocht te worden welke mandaten, volmachten en machtigingen er zijn en of deze aangepast, vervallen of toegevoegd moeten worden. Daarnaast is er behoefte aan afstemming met bestuurders over hun wensen met betrekking tot mandatering. Het doel is om een nieuw mandaatregister te creëren dat overzichtelijk en eenvoudig te onderhouden is. Voor de besluitvorming binnen de drie colleges en het ABG-bestuur zal het nieuwe register ter goedkeuring worden voorgelegd.
Wij zoeken een kandidaat met een HBO-opleiding in juridische of bestuurskundige richting. Enige ervaring binnen een gemeentelijke organisatie is een pré, maar interne begeleiding is beschikbaar voor een gemotiveerde starter. De ideale kandidaat beschikt over goede contactuele vaardigheden en een sterke affiniteit met ICT. Het is van belang dat je niet alleen juridische kennis hebt, maar ook in staat bent om een gebruiksvriendelijk en onderhoudsvriendelijk mandaatregister te ontwikkelen. Houd er rekening mee dat de opdracht enige tijd in beslag neemt vanwege de benodigde afspraken met medewerkers en management.