In het Customer Facing Analytics team zijn we op zoek naar een nieuwe collega die verantwoordelijk is voor de gebruikersondersteuning van het DNB (Self-Service) Data Platform met een focus op Data Engineering. Je legt gebruikers uit hoe ze met de onderliggende tools kunnen werken, zoals Databricks, Fabric, Synapse en Dataiku. Daarnaast geef je trainingen en bied je hands-on ondersteuning bij de ontwikkeling van dataproducten op het platform. Met je kennis van (Spark)SQL en Python help je gebruikers en waarborg je de continuïteit van onze dienstverlening. Het team heeft een collegiale sfeer en werkt samen aan innovatieve oplossingen om de ondersteuning van gebruikers te verbeteren.
We zijn op zoek naar een communicatief sterke en daadkrachtige collega met organisatiesensitiviteit en een klantgerichte instelling. Je bent analytisch ingesteld, kunt conceptueel denken en beschikt over een groot probleemoplossend vermogen. Een goede beheersing van (Spark)SQL en Python is vereist, evenals ervaring met dataplatformen. Je hebt een proactieve houding en bent in staat om technische kennis te vertalen naar waardevolle oplossingen voor de gebruikers. Mensen binnen en buiten het team zorgen voor een goede, korte communicatielijn en samenwerking.